arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

احمدی نژاد در جلسه ی استیضاح شرکت نمی کند

رئیس​جمهور امکان حضورش در جلسه استیضاح وزیر راه را به هیات رئیسه مجلس اعلام نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس​جمهور امکان حضورش در جلسه استیضاح وزیر راه را به هیات رئیسه مجلس اعلام نکرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه تا کنون نامه‌ رسمی در مورد پس گرفتن امضای درخواست‌کنندگان استیضاح، به هیات رییسه نرسیده است، در مورد حضور رییس جمهور در جلسه فردا - سه‌شنبه - مجلس، گفت: تا این لحظه هنوز درخواستی مبنی بر حضور رییس‌جمهور برای شرکت در جلسه علنی استیضاح بهبهانی، وزیر راه و ترابری به هیات رییسه ارائه نشده است.

حسین سبحانی‌نیا به ایسنا گفت: با وجودی که به صورت غیر رسمی مطالبی در مورد پس گرفتن امضای حدود 9 نماینده استیضاح کننده شنیده شده است، اما تا کنون درخواست رسمی در این رابطه به هیات رییسه ارائه نشده است. حتی در صورتی که این افراد تقاضای کتبی‌شان را در مورد پس گرفتن امضای‌شان به هیات رییسه ارائه دهند، باز هم استیضاح به قوت خود باقی خواهد ماند؛ چرا که با توجه به درخواست 29 نماینده برای استیضاح و تاکید آیین‌نامه بر وجود حداقل 10 نماینده برای استیضاح، همچنان استیضاح به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی همچنین در مورد حضور رییس‌جمهور در جلسه علنی فردا نیز گفت: در این رابطه هنوز به صورت رسمی درخواستی به هیات رییسه ارائه نشده است اما با توجه به اینکه دکتر احمدی‌نژاد نسبت به آقای بهبهانی به عنوان استاد و همکارشان ارادت خاصی دارند، به نظر می‌رسد که ایشان در جلسه علنی فردا حضور یابند.

نظرات بینندگان