arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

شیراک به اتهام ایجاد "مشاغل فرضی" در شهرداری محاکمه می شود

برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که وی به بیماری آلزایمر مبتلا شده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع قضایی در فرانسه اعلام کردند ژاک شیراک رئیس جمهور پیشین فرانسه در تاریخ هفتم ماه مارس امسال در دادگاه مورد بازجویی قرار می گیرد.

به گزارش شبکه خبری فرانسه بیست و چهار ، منابع قضایی امروز در پاریس اعلام کردند ژاک شیراک در هفتم ماه مارس به دادگاه احضار می شود تا درباره اتهام " ایجاد مشاغل فرضی "در شهرداری پاریس در سال هزار ونهصد ونود ، هنگامی که وی شهردار شهر پاریس بود به سئوالات قاضی پاسخ گوید.

اما همین احضار به دادگاه هم از همین حالا درهاله ای از ابهام قرار دارد : زیرا قرار است در روز محاکمه ، دادگاه نظر مثبت یا منفی خود را بادرخواست وکلای مدافع شیراک برای موکول کردن این محاکمه به تاریخ دیگری اعلام کند.

علت درخواست برای به تعویق افتادن این محاکمه نیزآن است که وکلای مدافع شیراک نمی دانند که آیا شهرداری پاریس در این دادگاه به عنوان مدعی خصوصی طرح شکایت خواهد کرد یا خیر؟ مشکل دیگری که درباره جلسه محاکمه شیراک وجود دارد این است که گفته می شود وضع جسمانی وی زیاد خوب نیست .

حتی برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که وی به بیماری آلزایمر مبتلا شده است .

اما خود وی صبح امروز برای آنکه به این شایعات پایان دهد در منزلش به خبرنگاران گفت : من حالم خیلی خوب است .از همه شما تشکر می کنم و امیدوارم حال شما هم خیلی خوب باشد.
نظرات بینندگان