arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰

رييس کل بيمه مرکزي : پاسخگويي به مردم يک فرصت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: با نزدیک شدن به چهل سالگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شاهد بالا رفتن انتظارات مردم از بیمه مرکزی هستیم که یک فرصت برای ماست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، جواد فرشباف ماهریان گفت: در مراسم و جشن چهل سالگی صنعت بیمه 4 هزار نفر ازاعضای صنعت بیمه، مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان این صنعت حضور خواهند داشت.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به دوران پاسخگویی اضافه کرد: کارکنان بیمه مرکزی در حال حاضر نسبت به دوران های قبلی بیشتر پاسخگو هستند و توانسته اند انتظارات مردم را برآورده و سطح مقبولیت مردمی را افزایش دهند.

فرشباف ماهریان تصریح کرد : پاسخگویی مطمئن ، اصل اساسی فعالیت در بیمه مرکزی است تا وظایف به نحو مطلوب انجام شود.

 به گفته وی، دانش و حرفه، تخصص و عقلانیت در چهل سالگی انسانها به اوج خود می رسد و بیمه مرکزی نیز که در حال نزدیک شدن به چهل سالگی است ، سکان امور را به گونه ای در اختیار دارد که می تواند حداکثر رضایتمندی را در میان احاد جامعه فراهم کند.

فرشباف ماهریان گفت : کارکرد های بیمه مرکزی در امر اتکایی که در زمان تحریم ها توانسته است صنعت بیمه را بدون بوجود آمدن مشکل هدایت کند، از اقدامات قابل توجه است.

وی تاکید کرد : اصلاح نظام تعرفه ها، پیاده سازی طرح تحول اقتصادی و نظارت های مالی که در سال جاری تحقق پیدا خواهد کرد ، نشان می دهد که بیمه مرکزی توانسته است رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.
نظرات بینندگان