arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۹

همسر جواد خیابانی: من هم بعضی گزارش‌های جواد را نمی‌پسندم

من در خانواده‌ای منصف بزرگ شدم و قول می‌دهم منصف باشم. من و دخترم هم بارها پیش آمده که از خیابانی در مورد نوع گزارشش انتقاد کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
من در خانواده‌ای منصف بزرگ شدم و قول می‌دهم منصف باشم. من و دخترم هم بارها پیش آمده که از خیابانی در مورد نوع گزارشش انتقاد کردیم. 

همسر جواد خیابانی هم با مجله سروش هفتگی مصاحبه کرده و به دفاع از این گزارشگر پرداخته است. بهناز خیابانی و دخترش نگار از برخی برخوردها ناراحت بودند.
 
گوشه‌هایی از حرف‌های همسر خیابانی را بخوانید: 

در روزهای گذشته هنگامی که همسرم برای گزارش بازی‌های فوتبال به قطر سفر کرده بود من و دخترم بهت‌زده از نامهربانی گروهی از دوستان مطبوعاتی بودیم. 

من در خانواده‌ای منصف بزرگ شدم و قول می‌دهم منصف باشم. من و دخترم هم بارها پیش آمده که از خیابانی در مورد نوع گزارشش انتقاد کردیم. شاید ما هم بعضی وقت‌ها گزارش ایشان را نپسندیم و ایرادهایی هم به ایشان وارد است ولی این‌ها سلیقه‌ای است مثل دیدن یک فیلم، شنیدن یک موسیقی یا خواندن یک کتاب. ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که ما به اسم انتقاد، توهین یا تخریب شخصیت کنیم. 

در مورد خط‌کش‌‌ها هم که دیگر دوستان بین ایشان و دیگر گزارشگرها گذاشته بودند من به‌عنوان شاهد کاملاً ناظر بودم که ایشان از مردادماه برای گزارش بازی‌ها انتخاب شده بود. 

شاید آقای خیابانی در گزارش‌هایش دارد افت می‌کند اما مگر فوتبالمان دارد بالا می‌رود؟ 

حرف ما این است انتقاد موقعی سازنده است و انسان را به فکر فرو می‌برد که از طرف اهلش باشد و به دور از تمامی تهمت‌ها و توهین‌ها!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیر آندرلاین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
2
0
آخه خداوکیلی یه جمله به درد بخور تو گزارشاش میگه؟!!! جز جفنگ و جمله های اعصاب خورد کن چیزی میگه؟!! یک نفر رو تاحالا ندیدم از گزارش این آقا خوشش بیاد. بابا تورو خدا ردش کنن بره، خفمون کرد!!!
نظرات بینندگان