arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۹

شكایت یك كارگردان از احمد نجفی

حسن هدایت كار گردان شناخته شده سینما از احمد نجفی تهیه كننده فیلم " توطئه" بدلیل برخی تغییرات اساسی در فیلم شكایت كرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن هدایت كار گردان شناخته شده سینما  از احمد نجفی تهیه كننده فیلم " توطئه" بدلیل برخی تغییرات اساسی در فیلم شكایت كرده است .

ماجرای شكایت حسن هدایت از احمد نجفی ازاین نظر قابل توجه است كه هردو از خالقان سریال مشهور كاراگاه علوی بوده اندكه حسن هدایت كارگدان آن و احمد نجفی بازیگر آن بوده است .

   فیلم " توطئه" از فیلمهایی است كه در بخش خارج از مسابقه بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد كه به گفته حسن هدایت این فیلم بر اساس سناریویی از خوداو در ژانر پلیسی اجتماعی ، با قصه ای درباره برخی خرابكاری های مستند در پالایشگاه های نفت در سال 85 تولید شده است .

  حسن هدایت حالا در تازه ترین مصاحبه خود عنوان كرده كه در همان زمان، مونتاژ اولیه ای بر روی فیلم صورت گرفت اما بدلایلی كه ذكر آن فعالاً مقدور نیست ایشان فیلم را نگه داشتند.وی كه با سینما پرس مصاحبه می كرد  افزوده: اكنون بعد از 4 سال وی، بر خلاف تمام قوانین رسمی و عرفی؛ فیلم را مجددا مونتاژ كرده و قطعا ماحصل كار اثر ضعیفی است كه توسط هیات انتخاب در بخش خارج از مسابقه گنجانده شده است .

هدایت تصریح كرد: من از ایشان به وزارت ارشاد شكایت كرده ام و این شكایت را پیگیری می كنم و در آینده، به خانه سینما نیز شكایت می كنم .

وی اظهار داشت كه حتی مونتور فیلم نیز از این مسأله بسیار گله مند است و قرار است ایشان نیز شكایت خود را بصورت مكتوب به ارشاد ارائه دهد .

هدایت در پایان تصریح كرد: من صراحتاً اعلام می كنم كه " توطئه" فیلم من نیست و البته من نمی توانم از نمایش آن در جشنواره جلوگیری كنم اما قطعاً در خواست می كنم كه اسم من را از فیلم بردارند.

برچسب ها: نجفی
نظرات بینندگان