پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مودم های "مبین نت" این روزها به معضل اصلی اهالی رسانه های مجازی تبدیل شده است.
دارندگان این مودم ها ، به دلیل مشکلات فنی مودم های مبین نت، به سختی وارد پنل های مدیریتی خود می شوند.
نکته ی جالب اینکه، پس از اعتراض به سیستم های پرمشکل مبین نت، از سوی این شرکت اعلام شده که "برای حل مشکل، باید مودم را "خاموش روشن" کنید"
این در حالی است که برای رهایی از این مشکل، گاه باید بیش از 20 بار مودم را "خاموش روشن" کرد!
با وجود شکایت بسیاری از سایت های خبری، هنوز این مشکل مهم برطرف نشده است.
قابل ذکر است، قطعی های مکرر و عدم آنتن دهی در بسیاری از نقاط، نیز از معضلات جدی "مبین نت" محسوب می شود.
قطعی زیاد، کاهش سرعت به زیر دایلآپ تو ساعات رایگان، قطع بکل دانلود مستقیم و غیر مستقیم تو ساعات رایگان ووووو
ایرانسلم که از مبین بدتره
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش !!!
شمارش اينه: 7230000
زنگ كه بزني فرقي نميكنه توي چه ساعتي از شبانه روز باشه، اول خطت رو چك ميكنه ميگه روش اصلاً ADSL داره يانه.بعد ميگه شماره خطت رو بزن، بعد تقريبا 10 دقيقه پشت خط تمام اطلاعات اشتراكت رو ميگه، جالبش اينجاست كه تمام راه حل هاي معمولي رفع قطعي احتمالي رو هم ميگه مثل چك كردن كابل و مودم و اين چيزها.در نهايت كه ميخواي با اپراتور حرف بزني ميگه درحال حاضر هيچ اپراتور آزادي وجود نداره و قطع ميكنه و بايد دوباره زنگ بزني همين داستان تكرار ميشه.
از اول سال تا الان خدا رو شاهد ميگيرم هر موقع زنگ زدم اپراتور آزاد نداشته و نتونستم مشكلم رو پيگيري كنم اجبارا بيخيال اينترنت توي اون شرايط شدم.
كاش پيگيري كنيد.
فقط بپا از زندگی سیر نشوی