arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۰۲۰
تعداد نظرات: ۱۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲

تصاویر: تشدید برخورد با بدحجابان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



























نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۲۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1888
369
اگه همین برخوردها نباشه دیگه خیلی افتضاح میشه خصوصا توبرج میلاد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
این همه بی قانونی، بی بند و باری مالی و این همه اختلاس پولشویی رو نادیده می گیرن و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
141
1511
لااقل جلوی بچه ها این کار رو نکنند ، بیچاره ها ترسیدند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دارن چی کار میکنند که بچه ها بترسن
بعدشم بچه ای اینجا میبینی؟!!!
ss
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا تو بچه نمی بینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا بچه ها رو نمی بینی؟
ebi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
65
1205
اي كاش مسئولين عوض اينكارها ر يشه يابي مي كردند و راهكارهاي ديگري را انتخاب ميكردند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من هم با حرفت موافقم، ولی چه راهکاری؟
تا بحال بهش فکر کردی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
133
1289
از صمیم قلبم متأسفم ... !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من هم برای وطنم ، هموطنم و این برخوردهای بی نتیجه متاسفم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
66
869
بعضی از این خانم هایی که نیروی انتظامی به آن ها گیر داده ، در شهر ما(شیراز) به عنوان خانم های نسبتا با حجاب شناخته می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گل گفتی
مگه اینا مسلمون نیستن؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اتفاقا میخواستم همینو بگم. این بنده های خدا همچین بد حجابم نیستن. در مقایسه با خیلی های دیگه
در کل خیلی وضع خرابه
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
62
812
هیچ فایده ای نداره
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به شما و باقی کامنت گذاران خوب و بد:
نقد و تایید بدون ارایه ایده مناسب هم فایده ای نخواهد داشت جانم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
راهکار اینه که به جای اینکه به مردم گیر بدن ،جلوی ورود همچین مدل لباسایی رو به داخل کشور بگیرن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
65
1009
خوب ديگه تموم مشكلاتمون حل شده الحمدلله
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1029
158
شهدا شرمنده ایم.واقعا جنگ علیه اسلام میباشد!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب اقای امیر حسین جان دلیل را بیاب بعد شرمنده شهدا بشو اینا آثار چیه به نظر جنابعالی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شرمنده گیت باشه پیش خدا
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1055
143
حقشونه!
نیلوفر
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1068
241
دستشون درد نکنه. خدایی این ساپورت ها چی ان؟ اینا پوششه یا ننگ برای یه زن ایرونی؟؟
ثریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
946
177
اینا کنسرت میرن یا مجلس عروسی!!
آخ جون منفی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
65
953
با این کارا فقط دین گریزی زیاد میشه.چرا عواقب دراز مدت رفتارها رو نمی نمیبینم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بعضی میگن ریشه یابی کنید نه این نوع اقدام نامناسب. بعضی هم دین گریزی رو دلیل رد این کارها میکنن.
یعنی بذاریم تا یافتن ریشه. این بانوان زیبا با دل و دین و دنیای ما گل کوچیک بزنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
66
688
آقای روحانی یه کاری بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس فکردی کی این کار رو کرده ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امید در دلم مرد اخ دولت تدبیر امید ..........
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
62
911
مامورای مرد با چه حقی به زن ودختر مردم زل زده اند ایا کار اینها حرام نیست.
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه آقا حرام نیست وقتی طرف میخواد بهش نگاه کنند چه اشکالی داره؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نـــــــــــــــــوچ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگرچه با کار نیروی انتظامی خیلی موافق نیستم ولی زل زدن شد حرام و بدحجابی شد حلال؟
بنده خدا
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
58
503
واقعا متاسفم چرا باید پلیس مرد اونجا وایسه بر و بر زن مردم رو نگاه کنه . من با طرح حجاب موافقم اما نه به این شکل . والسلام خدایا ما رو هدایت بفرما
سیب
|
United States
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
59
259
سلام، ضمن سپاس به خاطر آشنایی ما جوانان با جدیدترین مد های روز کاش تصاویر برخورد بد، بدحجابان با مردمی که آمر به معروف و نه زور هستند را هم نشان می دادید تا با انواع فنون رزمی هم آشنا می شدیم!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
39
576
حالا دیگه همه چی حل میشه. دیگه مشکلی نمیمونه
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تا کی میخواید این جمله تکراری و غلط رو به کار ببرید؟!!یعنی ما چون مشکلات دیگه داریم نباید دیگه به این مشکل رسیدگی کنیم؟؟یا مثلا رسیدگی به این مشکل اختلالی توی روند رسیدگی به مشکلات دیگه داره؟؟دوستان طرفدار این جمله لطفا جواب بدن...
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقاي مجتبي عزيز من ميخوام يه خور ديگه اين سوال رو از شما بپرسم با اين جور كارها چه مشكلي از مردم حل ميشه يعني شما واقعا فكر ميكنين اينجوري مشكل بد حجابي حل ميشه؟
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اقا مجتبی اینهایی که میبینی اکثرشون مردمان نجیبی هستن .اخه کی تا حالا مشکل فرهنگ با برخورد فیزیکی حل شده؟اگه واقعا دنبال اجرای اسلامیم باید بدونیم اسلام دین محبته نه دین شمشیر .باعث خیلی از این ناهنجاریهای اجتماعی همونهایی هستن که چند صد تا پورشه وارد میکنن .میدونی یه میوه رسیده که چیده نشه فاسد میشه.؟ میدونی جمع هزینه های یه ازدواج ساده توی تهران حداقل 30 میلیونه . میدونی حداقل دستمزد امسال 440 یا 480000 تومانه؟ میدونی یا فکر میکنی پاک کردن صورت مسئله یعنی حل مسئله ؟ ؟ خداوند تکلیف حکومتها را تامین هزینه ازدواج جوانان قرار داده و امر به معروف و نهی از منکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
23
585
خیلیهاشون اصلا بد حجاب نبودند فقط از لباسهای با رنگ شاد استفاده کرده بودند چی به سر فرهنگ غنیه ما اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
532
82
خوبه , دستشون درد نکنه فقط بیشتر به شلوار ساپورتیا تذکر بدند که ما پسرای جوون را بیچاره کرده!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تویی که با یه شلوار ساپورت بیچاره میشی همون بهتر که...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه اشتباه میکنی....اصل درمان آن نیست شما را گرسنه نکه داشته اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما بهتره به یه روانشناس مراجعه کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یعنی واقعا با دیدن محصولات غنی همچون بانوی تزیین شده بی حفاظ! برای آقای تحت فشارو ناتوان برای ازدواج چاره ای هم باقی میمونه اون هم با این چیزهایی که هر روز میبینه؟!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
22
994
سه شنبه 12/6 در منطقه حکیمیه بادختر خردسالم در پیاده رو در حال حرکت بودیم که یک موتور سوار از کنار ما با سرعت رد شد وکمی جلوتر جلوی عابر بانک ایستاد وقتی به او نزدیک شدم بابت این کارش به او تذکر دادم وگفتم برای بچه ها ی کوچک خطر ناک است که جوان با گستاخی گفت موتورم بیمه دارد دیه ی بچه ات را میدهم وشروع به فحاشی کرد یکی از کسبه به او نزدیک شد وگفت این چه طرز صحبت کردن با یک خانم است که محکم به صورت او کوبید وبه سرعت به یک قهوه خانه که به تازگی در انجا باز شده ومجوزی ندارد رفت وچند نفر را با خود به آنجا آورد ودرگیری ایجاد شد و سر کاسب محل را با شیشه شکستند .تمام این ماجرا یک طرف طرف متاثر کننده این بود که 1:45 دقیقه تمام ما با پلیس تماس میگرفتیم و در نهایت دست از پا دراز تر در حالی که جوان ضارب لبخند میزد وبه طعنه به ما میگفت بیا این شماره موتورم دوباره زنگ بزن مستقیما به کلانتری رفتیم و اکنون بعد از حدود یک هفته دارم می فهمم چرا مردم میگفتند بابا ولش کن اینجا کی به کیه . وگزارش شما سخت من را متعجب کرد که پلیس ضعیف شهرم مشغول چه کار سخت وتوان فرسایی است . (هر چند از طرف دیگر با پیگیری سرسختانه مشغول اراذل و اوباش پروری نیز هست .)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخه مشکل ما همین یک تار موی خانمهاست!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خواهر عزيزم :

اي واي اگر حديث گنه رو به رو رود

من از خواندن سرگذشت آن روز شما بسيار متاثر شدم . من هم از اين موارد زياد ديده ام .

همدردي من را بپذيريد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخه مگه مشکل ما همین چهارتا تار موی دختراست!
از بیانات ارزشمند "مردی که رفت"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مورد مشابه چند سال پیش برای من هم پیش اومد !
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خواهرم درود بر شرفت که این درد دل را نوشتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلام هم محله ای محترم.
تقریر زیبایی از بدبختی های مردمت کردی که متاسفانه دیگه برای مسولین عزیز خیلی خیلی عادی شده
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فاطمه خانوم من از طرف همه شرمندم واقعا دیگه نمی دونیم چیکار کنیم.
حالا کجاشو دیدین من یبار با خانومم بیرون رفته بودم منو برن کلانتری می گفتن تو این خانومو داری کجا میبری.منم که با هزار التماس می گفتم بابا ایشون خانوم بنده است
خلاصه دیگه سرتونو به درد آوردم تا زمانیکه این جور فرهنگی داریم باید بکشیم.
واقعا دارم تاسف می خورم که ایرانیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
33
594
اينقدر که راجب به زشتي اينکار نيروي انتظامي نوشتم خسته شدم..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
12
449
لطفا بجای گیردادن به حجاب خانمها ارازل و اوباش رو جمع کنید. شب جمعه برادرم میخواست برود منزلشان ماشین چند نفر اوباش روی پل منزل انها بود.برادرم بوق زد به نشانه اینکه از پل بروید کنار یکی از انها با چاقو پیاده شد اومد سمت ماشین برادرم.
علی
|
United States
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
15
321
واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
12
219
وای خدای من.!!!!
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
20
311
یعنی مشکل ما,مدل موی جوون های ماست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اونی که اینو گفته بود رفت بابا !!!!!!!
این یکی یه چیز دیگه گفته !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بله
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بله.کی از مشکلات ما که ایجاد کننده مشکلات دیگه هست همین چیزهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
284
33
احسنت احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
11
306
به امید روزی که دعوت به دین با عمل باشد نه به زبان و به اجبار !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
21
172
تو عکسهای اولی ، اون خانمی که سبز پوشیده چقدر شبیه خانم نرگس محمدیه! نکنه خودشه؟! حجابشم که بد نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اتفاقا خودشه..تو کنسرت مازیار فلاحی
پا برهنه های کویر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
246
35
فرهنگ برهنگی برهنگی فرهنگی
علاج نداره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
21
208
این ره که تو میروی ، به ترکستان است............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
والاه تو ترکستان هم وضع بهتر از اینه !!!!!!!!!!!
اقلا" مردمش . . . .
مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
26
234
مشكل كشور حجاب نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
50
134
روحانی مچکریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
خیلی ربط داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
14
177
ایناهم راهش رو یاد گرفتن بیچاره مردم کلی پول کنسرت میدن اینا هم میان دم سالن برج میلاد هی به مردم گیر میدن ودلشونو خوش کردن توگزارشهاشون اعلام کنن بابدحجابی مبارزه کردن
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
13
184
چرا دولت در این مورد هیچ اظهار نظری نمی کنه؟
سید حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
11
214
اول اینکه واقعاً متاسفم که این صحنه ها را میبینم
دوم اینکه در تصویر اول میشه بگین مشکل آن خانم محترم چیه ؟؟؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بهه !!! متوجه نشدی ؟؟!!!!!!!!!!!!!
مانتوش سفیده دیگه !!!!! تازه عینک هم زده !!!!!!!!!
مهرداد
|
Netherlands
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
277
43
اتفاقاً کار خوبی هستش

کسی با شیک پوشیدن مخالف نیست با جلف پوشیدن مخالفیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قراره نظر شما تو کل جامعه اعمال بشه ؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قراره نظر درست تو جامعه حاکم بشه
جنس لطیف نباید بی در و دروازه باشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
11
143
اینگونه رفتار با هدفی مشخص و یقینا بدون خیر انجام می شود
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
210
43
به هیچ وجه موافق این کار نیروی انتظامی نیستم
ولی به خدا قسم بعضی از اینا رو باید گرفت و براشون حبس تعیین کرد.
آخه با یه وضعی بیرون میان که رو مغز و فکر و روح آدم بازی میکنن. به خدا کسی که میگه من اینطوری نمیشم برامم مهم نیست دروغ میگه.
برین به هر روانشناس و روانپزشکی که میخواین بگین و بپرسین.
بازم میگم موافق این کار نیستم ولی اگر من باشم یه اکیپ درست میکنم با اینها صحبت میکنم نه اینکه بگیرمشون و دست از پا دراز تر ولشون کنم.
صحبت میکنم متقاعدشون میکنم، به داشتن یه حجاب سالم.
ای کاش اینطوری میشد... کاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه تو با دیدن این افراد یه جوری میشی مشکل خودته میتونی به راحتی با جاری کردن سنت پیامبر مشکلتو حل کنی
سنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حجاب برای چشم های تو هم هست اقا پسر. مجبور نیستی به زن نامحرم نگاه کنی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برادر، اینکه چشمچرونی کردنت رو با پوشش دیگران توجیه کنی عذر بدتر از گناهه. خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چه ربطی به چشم چرونی داره شدید مثل نقل و نبات نمیخوادچشم چرونی کنی هر جا رو که نگاه کنی میبینی
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شرمنده سنا خانم
شرمنده آقای ناشناس
نمیدونستم باید تو خیابون که راه میرم سرمو بندازم زیر و به هیچ وجه تا مقصدم بالا نگیرم.
نمیدونستم وقتی سره کارم و با هزارتا از این خانم های محترم سرو کار دارم سرمو بندازم زیر و باهاشون حرف بزنم. مگه حدیثی که میگن در آخر و الزمان نگه داشتن دین مثال گوی داغ در دسته (با این مضمون) رو نشنیدین.
چرا میخوان الکی دفاع کنین با این آدما که همشونم خواهرای من و شما هستن.
به خدا با این کار نیروی انتظامی موافق نیستم. ولی من غیرت دارم و دوست ندارم خواهرام اینطوری بیان بیرون .
شما رو نمیدونم.
و این رو هم بدونیم، نه من نه شماها نمیتونین چشماتونو کنترل کنین. چرا نمیتونم حتی تو این دنیای مجازی صادقانه حرف بزنیم.
ای کاش به جای توجیه فکر میکردیم، تا مشکلاتمون رو برطرف بکنیم. خودمون نه گشت ارشاد
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
136
بازم داستانهای تکراری تشدید کاهش ای بابا مشکل اصلی رو حل کنید بالا رفتن سن ازدواج
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ای بابا!!خب یکی از علل بالا رفتن سن ازدواج همین مسئله است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
140
بهتر نیست با مردم مهربون تر باشیم بهتر نیست بر قلب مردم تسلط داشته باشیم نه بر جسمشان ایا دین مبین اسلام این گونه امر به معروف میکنه از خدا بترسید
مردغارنشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
165
مردم باید در کنار نیروی انتظامی احساس آرامش کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گل گفتی
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
141
خدا رو شکر مشکلات مملکت حل شد!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
12
145
" لا اکراه" یا "اکراه" ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه چی تو قرآن خوندی اما معنیش رو بلد نیستی جانم.
وقتی یه قانونی باشه چه شرعی و چه عقلی و چه مدنی کاملا اکراه و اجبار حاکمه. باز هم میگی لا اکراه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
9
129
واقعا جای تاسف داره ، خیلی ناراحت کننده ست ،
علیرضااحسانی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
103
با سلام.متاسفانه هر چند یک بار نیروی انتظامی چنین برخوردهایی را می کند که این شل کن و سفت کن ها جوابگو نیست و باید با یک برنامه فرهنگی گسترده از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به همراه یک برنامه منسجم و دقیق نسبت به فرهنگ سازی حجاب اقداماتی انجام دهند و الا این برنامه نمی تواند بد حجاب را به حجاب تشویق نمود،زیرا آنها نه تنها حجاب خود را بهتر نمی کنند بلکه بدتر کرده و باعث می شود کینه در دلشان ایجاد کنند و این کینه را در دین خالی کنند ...امیدوارم به فکر افتند،زیرا این امر کمک تمام نهادها را می طلبد و نه تنها نیروی انتظامی را...موفق باشید و رستگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من نمیدونم فرق کشور ما با کشورهائی چون مالزی - ترکیه - لبنان - سوریه و .. و .. در چیه که اونها هم ادعا می کنند مسلمانند ما هم نیز چرا در کشورهای اونها این همه زن بدون حجاب اجباری وجود دارن و مرداشون چیزیشون نمیشه ولی در کشور ما که ادعای مسلمانی شیعه هم داریم با بیرون بدون چند تار موی زنا مداشون یه چیزیشون میشه و این همه هزینه فرهنگی مالی و عاطفی از خودش برجای می گذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
184
26
سلام.
دوستان باید بپذریم که نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و متاسفانه این حاصل کمکاری 31 دستگاه دیگر است که موظف با انجام کارهای فرهنگی در جامعه اند.
نکته دوم من خواهش از این خانما که واقعا به نظر خودشون دارن حجاب رو رعایت میکنن اینه که عیب نداره.اصلا شما قوانین جمهوری اسلامی ایران رو قبول نداشته باش...و جون هرکی دوس داری ببین آیا واقعا اینهمه استفاده از لوازم آرایشی و ... برای خودت برای جسمت ضرر نداره؟
دوستان متاسفاته دو سوم مصرف لوازم آرایشی در کشور ماست...
بسیاری از این مواد سرطانزا میباشد و در خود کشورهای تولید کننده استفاده برای افراد 35 سال به بالا توصیه شده(تازه این هم بخاطر فشار شرکت های سرمایه داریه وگرنه ممنوع استفاده از آن قبل از این سن)برای افرادی که دارن از ریخت قیافه میرن نه خانم های جوان کشور ما که بی آرایش واقغا زیبایی خاص خودشونو دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بهتره نیروی انتظامی به فکر ازاذل اوباش باشه . یک ماه پیش دو تا جوون تو پارک اوستا خ آزادی منو و دوستمو خفت کردن و کتکمون زدن. یک ساعت و نیم زنگ زدیم 110 بیاد نیومد. به نظرت وظیفه نیروی انتظامی نبد که ییاد؟؟؟!
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
داداش محسن فكر كنم مجردي؟!؟
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
161
این شیوه نتیجه عکس میده .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
115
البته موقع انتخابات و 22 بهمن اینها هموظنان با بصیرت و ملت همیشه در صحنه هستند. قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو ایام انتخابات همین مدل خانومها رو تو تی وی نشون میداد و اهنگهای حماسی و ملی پخش میکردن اما حالا ...
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
72
10
همه مادی گرا فکر میکنن اره مشکل حجابه که ظاهر اسلام هستش انقلاب کردیم اونم اسلامی که لا اقل حجاب رعایت بشه اگه اسلام اجرا نشه نظام اسلامی به چه کار می اید دیگه......؟؟؟
کدوم جوانی این وضع پوشش رو ببینه و تحریک نشه یا لا اقل به دختر نامحرم چپ چپ نگاه نکنه که این نگاه هم حرامه؟؟؟
ساپورته یا جوراب نازک؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
71
بهتره بجا ي گير دادن به موهاي خانهما به دزديها و فسادهاي مالي كه در هشت سأله گذشته انجام گرفته و در كشور اين همه تورم و مشكلات بوجود اومده برن برسند و دست از سر اين مردم بيچاره كه همه مشكلات رو تحمل مي كنندو صداشون در نمي إد بر دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
85
9
باید یه عده ایشونو جریمه های سنگین ببرن تا درس عبرت سایرین بشه
کربلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
82
درراستای کشف حجاب چنان کاری میکنیم که رضا شاه نتونست انجام بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
59
نمیدونم چرا با اینکه همه مردم میگن بی فایدس باز چرا ادامه میدن؟!
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
87
13
اولا" متاسفانه یا به عمد یا غیر عمد عکسهای منتشره در این سایت واقعیت افتضاح فرهنگی جامعه را که بسیار بدتر از این است نشان نمیدهند دوما" بجای اینکه همش دنبال درست و غلط جهاد و زحمتی که عزیزان نیروی انتظامی بعنوان تنها نهادی که درست یا غلط دارد دربرابر این افتضاح و بی بندوباری مقاومت ضعیفی میکند باشیم باید قبول کنیم حد را گذرانده ایم و قابل تحمل نیست واقعا" الان کار از تارموی خانمها گذشته حتی کار از عریانی هم گذشته این یک لجبازی یا چشم و هم چشمی نیست بلکه یک عناد با اسلام و شیعه و ... است تروخدا کاری بکنید دودش تو چشم هممون میره بجای گیر دادن به نیروی انتظامی باید همه مردم فرهنگ درست امربه معروف را احیا و اجرا کنند
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
81
11
لطفا تیترتون رو اصلاح کنید!بنویسید تشدید برخورد با بدپوششان.چون دیگه کار از بدحجابی گذشته رسید به بد پوششی از ساپورت گرفته تا مانتوی تنگ و کوتاه این دیگه اسمش بد پوششی است.
اون عکس اولم حتما اون ماموره توی گذشته سیر می کرده و توجیه نبوده که دیگه باید با بدپوششا برخورد کرد نه با بدحجابا که به قول دوستان دو تار موشون بیرونه...
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
54
6
لطفا تیترتون رو اصلاح کنید!بنویسید تشدید برخورد با بدپوششان.چون دیگه کار از بدحجابی گذشته رسید به بد پوششی از ساپورت گرفته تا مانتوی تنگ و کوتاه این دیگه اسمش بد پوششی است.
اون عکس اولم حتما اون ماموره توی گذشته سیر می کرده و توجیه نبوده که دیگه باید با بدپوششا برخورد کرد نه با بدحجابا که به قول دوستان دو تار موشون بیرونه...
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
63
13
بی حجابی یا پوشش بدونامتناسب معضل امروز بانوان وحتی آقایان درجامعه اسلامی ماهست.موضع گیر دربرابر مبارزه با بی حجابی وانتقاد کلی ازان نفی امربه معروف ونهی ازمنکر است.ونفی امر به معروف ونهی ازمنکر درحقیقت نفی فرمان خداوند وکفراست.بنابراین درحقیقت نفس عمل مبارزه بامنکرات وازجمله فحشا وبی حجابی وبی بندوباری بسیارخوب وپسندیده است زیرا بدحجابی وبی حجابی درحقیقت اشاعه فساد وترویج بی بندوباری است.ممکن نیست خانمی به حجاب باشد وبعد ادعا کند که حیادارد.طبق حدیث پیامبر(ص) حیا ده قسمت است که یک قسمت برای مردان ونه قسمت برای زنان است ومسلما پوشش مناسب وکامل برای صیانت ازحیا وعفت خانم ها ازضروریات است.اما ازطرفی برخوردهای سلیقه ای ومغرضانه واحساسی نه تنها نتیجه مثبتی نداردبلکه موجب تحریک وافزایش لجاجت می گردد.زیرا بسیاری ازنیروهایی که به عنوان امران به معروف وناهیان ازمنکر درستاد اغمر به معروف ونهی ازمنکر ویا نیروی انتظامی به کارگرفته می شوند شرایط لازم را برای اجرای این فریضه الهی ندارند.کسی باید امر به معروف ونهی ازمنکر کند که خود مرتکب خطا واشتباه وگناه نگردد.مسلما اگر کسی خود مرتکب خلاف شود نمی تواند دیگران را ازارتکاب به خلاف باز دارد.این یک واقعیت است وموضع گیری هم نمی خواهد.بنده قصداهانت به هیچ یک از نیروهای خدوم وپرتلاش انتظامی را ندارم اما واقعیت ها باید گفته شود.گزینش نیروهای ستادی وصفی مبارزه با فحشا ومنکرات مخصوصارعایت پوشش اسلامی باید بسیاردقیق وظریف باشد تابرخوردهای آنان با افراد مشکل دارمنطقی وبخردانه باشد نه اینکه برمشکلات بیفزاید.عاملین مبارزه با منکرات باید بدانند درمرحله اول با یک انسان مواجه هستند که احساس وغرور وشخصیت دارد.مصالح افراد وجامعه را درنظر بگیرند.رفتار وعمل آنها مرشدانه باشد نه حاکمانه.ازاصول اولیه روانشناسی آگاه وازتعامل اجتماعی بالابرخوردارباشند.حداقل آن اینکه رفتارشان منطبق برانصاف باشد.جوگیرواحساسی نشوند.آستانه تحمل بالایی داشته باشند.عکس العمل آنها دربرخورد با مخاطبان عاقلانه باشد.و...تااینکه بتوانیم افکار عمومی جامعه را آماده پذیرش اقدامات مسئولین امر نماییم.
بالاخره بی حجابی هم یک بیماری اجتماعی است هیچ پزشکی بدون گرفتن یک بیوگرافی ساده ازسابقه بیماری افراد به مداوای آنها نمی پردازد.پس لازم است مبارزه با بی حجابی کنترل شده وبارعایت تمام شرایط وموقعیت ها ولحاظ نمودن عوامل مؤثردربی حجابی ودرنهایت ریشه یابی صورت پذیرد واینگونه برخوردهای مقطعی ودستوری حکم مسکنی را دارد که بیماررااز اصل بیماری وریشه آن غافل کرده تاروزی که آن بیمار ی به تمام بدن سرایت کرده وغیرقابل درمان می شود.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
85
گراني گراني گراني
.
.
.
ازدواج روياي دختران و پسران طبقه متوسط
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
79
14
در اسلام اگر يك تار موي زن حرام است، پس اين همه توجيهات براي چيست؟آيا خانواده خودت هم اينگونه در كنار مردان حاضر مي شوند راضي هستي
در اروپا، لبنان وتركيه يا زنان بي حجاب وعريان هستند يا حجاب كامل دارند كه يك موي سر آنان ديده نمي شود در ايران نيمه عرياني آيا تجويز اسلام است؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
6
50
عزیزم این راهش نیست نتیجه این کارها همیشه بر عکسه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
72
18
کاری ندارم که کار نیروی انتظامی درسته یا غلط
ولی انسان چرا باید جایی بخوابه که از زیرش آب بره؟!!!
چرا باید کاری بکنه که براش تو مردم آبرو ریزی بشه؟
مگر خانمهای ما نمی دانند که در کجا زندگی می کنند؟!!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
87
لطفا نظر من رو چاپ کنین.
حجاب یه مسئله ی شخصیه و نباید به زور مردم رو وادار به رعایت اون کرد. این کارها فقط نفرت از حجاب ایجاد می کنه و حتی باعث بدبینی دیگران به افراد محجبه میشه.
حریم شخصیه هر فردی محترمه و نباید به خاطر اینکه ما پوشش فردی رو قبول نداریم بهش بی احترامی کنیم. این امر به معروف نیست و بر اثر این برخوردهای بد بیشتر امر به منکر میشه.
من به عنوان کسی که حجاب چادر رو انتخاب کردم این نظر رو دارم و از تمام دوستان میخوام برخوردهای اینچنینی رو پای همه ی خانم های محجبه نذارن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
56
اجبار نتیجش همینه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
52
17
وضع پوشش يه جوري شده كه اگه يه بچه به باباش بگه بابا همه اينجوري لباس ميپوشن من چرا نپوشم ؟؟ بابا چيزي واسه گفتن نداره
بچه شیعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
57
از بدو انقلاب عزیز تا کنون انواع برخوردهای چکشی و تهاجمی در خصوص قضیه حجاب را تجربه کرده ایم صرف نظر از اینکه اینجانب بی حجابی یا بدحجابی را مطابق دستور صریح قرآن صحیح نمی دانم اما آیا اینگونه برخوردها با حجاب گره ای از مشکل حجاب باز کرده یا معضل را تشدید کرده است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
68
8
باید به خانم هایی که بدحجابن، جایزه بدهند و از اونها بخوان همین نیمچه شالی که روی سرشون می ندازن یا مانتوهای اجق و وجق و لباسهای تنگ رو هم در بیارن تا راحت بشن. کسانی که ادعای قانون مداری می کنن، وقتی قانون می گه باید این حد اقل پوشش رو داشته باشی خوب رعایت کن. رعایت نمی کنند و هر روز بدتر می‌کنند و با بهانه‌هایی مثل باید ریشه یابی کنیم و فلان و بیسار جری‌تر می‌شن.
متأسفانه ما فقط جلوی دماغمون رو می‌بینیم و سی چهل سال یا حتی هفتاد هشتاد سال دیگر رو نمی‌بینیم که چی به سرمون میاد؟!!!!!!!!!!!
محمد
|
France
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
42
انسان را از هر چه منع کنید نسبت به آن حریص تر می شود.بهتر نیست به جای اعمال زور و بی حرمتی به شخصیت بانوان از در مهربانی و برنامه های فرهنگی وارد شوید تا با بالا رفتن فرهنگ مردم همه مشکلات حل شود؟ای کاش با مفسدین اقتصادی و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم به این شکل رفتار می کردید.خراب کردن چه آسونو ساختن چقد مشکل.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
9
32
خنده داره که بحای فرهنگ سازی میان این کارا رو میکنن. یه مثال ساده: مثلا زمان شاه کراوات باب شده بود اما الان هرکی تو خیابان کراوات بزنه بهش میخندن. حالا هم برین فرهنگ سازی کنین هر کی بی حجاب باشه برای مردم خنده دار باشه نه با زور و توهین چادر سر مردم کنین.
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
6
36
عکس ها خیلی قشنگ بود لطفا بیشتر بذارید
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
6
52
روز 5 شنبه گذشته با خانواده از منطقه فرشته و یکی از خیابانهای فرعی اون در حال عبور بودم
جلوی یکی از برجهای معروف تعدادی سرباز نیروی انتظامی ایستاده بودند و مشغول گشت دادن بودن
باورتان بشه ماشینهاییکه قیمتشان بالایمیلیارد بود توقف می کردن و افراد با چه وضعیتی از آن پیاده می شدن
از عابری پرسیدم اینجا عروسیه
خندید به منو گفت اینجا کلوپ است
پس اگر قراره تمامی مملکت اسلامی باشه فقط برای مردم باید قانون رعایت بشه؟؟؟
اونا کیا بودن که اونجوری میامدن اونجا
فقط باید همیشه مردم کوچه و بازار فدای عده ای گردن کلفت بشن؟؟؟؟؟؟؟
اشكذري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
47
12
به خوب و بد اين كار، كاري ندارم. اونائي كه انتقاد مي كنند پيشنهاد بدن. كار فرهنگي يعني چه؟
بي توجهي به قوانين رانندگي خطر دارد، مجازات هم دارد. كسي هم نمي گويد به جاي جريمه، فرهنگ سازي كنيد. چرا كسي نمي گويد به جاي برخورد با سارق و اوباش و هر قانون شكن ديگر فرهنگ سازي كنيد. لابد قوانين بشري بر قوانين الهي برتري دارد و اجراي آن لازم تر است و عدم اجراي آن براي جامعه خطر ناكتر است؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
22
اگرفرهنگ سازی شودوقانون درمورد همه یکسان اجراشودنتیجه بهترخاهدبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
53
کاشکی واسه کم کردن فاصله غنی و فقیر ،بیکاری ، خرابی بازار کسب و کار ، افزایش ازدواج، کاهش طلاق گشت ارشاد بود کاشک
sina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
6
53
الحمدالله تمام مشکلات مملکت ما حل شده فقط موضوع حجاب مونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
61
عکس 14 یا 15 . رعایت هیچ چیزی رو نمیکنید لااقل رعایت حرمت سن خانومها رو بکنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
44
این بود آرمان های امام راحل ؟؟؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
10
86
حجاب باید آزادانه باشه و هرکی دلش نخواست مجبور نباشه . مثل خیلی از کشورهای مسلمان .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
35
12
خدايي خوبه كه مرد ها هم با پوشش هاي بد بيان جلوي زن ها واقعا اون ها هم ناراحت مي شوند
kamran
|
Australia
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
62
بعد از حل شدن مشکل بیکاری، مسکن، تورم ، این آخرین مشکل هم حل شد!راستی‌ از خاوری چه خبر؟
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
43
11
من این روش را نمیپسندم. ولی خودمون باید یه فکری برای وضع پوشش مردانو زنانمون بکنیم.
کامیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
55
دوستان از نظر من این کار نیروی انتظامی کاملا غیراخلافی و نادرست
ولی بیاین از اونایی که یه سفر اروپا رفتن یه بار سوال کنین
تو خیابون چه تعداد از خانم ها با این حجم آرایش دیده میشن؟ چه تعدادی شون اینقد برای دیده شدن تلاش میکنن؟
آیا این مشکلمون فقط به همین سختگیریایی که واسه حجاب کردیم برنمیگرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
57
حجاب اجباری یعنی چه؟
سعید از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
64
آقا محسن که گفتی پلیس داره وظیفه اش را انجام می دهد. آیا برخورد با اراذل و اوباش متجاوزین به ناموس مردم موتورسواران متخلف و جنایتکار رانندگان وحشی که جون مردم را به بازی می گیرند و هزاران نوع تخلف و جنایت در گوشه و کنار این شهر هست آیا برخورد با بدحجابی انرژی پلیس را کم نمی کند. آیا اگر امیر المومنین (ع)و یا امام حسین(ع) بودند اجازه چنین رفتارهایی را در حضور مردم می دادند. این نوع برخورد با مردم با سیره حضرت زهرا(س) به کلی متفتوت است.
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
67
تاسف

تزریق باور واعتقاد زورکی نتیجه معکوس دارد
حافظی
|
-
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
26
اگه رو مسائل فرهنگی بیشتر کار بشه ، و به جای بودجه های کلانی که صرف بعضی از پروژه های بی نتیجه میشه ، رو بالا بردن سطح آگاهی مردم سرمایه گذاری بشه و آموزش و پرورش تو زحمت بیشتری بیفته ، نیاز به پلیس از هر نوعش نخواهیم داشت .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
37
راه برخورد این نیست کمی واقع بین باشیم همه ما جوان داریم زور و جبر راه حل مشگل نیست .
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
60
8
خیلی وقت ها به این فکر می کنم که عفت و حیای عمومی جامعه اسلامی ما به چه سمتی می رود , اظهار نظر کردن در حوزه فرهنگ خیلی سخت است به نظر من عدم اجرای ماموریت و وظیفه از سوی دستگاه های مسئول , مجوز گرفتن فیلم های مروج بد حجابی و حذف حریم و حرمت میان دختر و پسر (وصد البته تماشای ماهواره ) و .... باعث شده سرعت و شتاب حرکت جامعه به سمت بد حجابی و پس از آن بی حجابی است , بارها شاهد کشف حجاب خانمها در خودرو شخصی خود بوده ایم و وقتی تذکر هم می شنوند توهین می کنند برخود لازم می دانم از ورود ناجا در تذکر و برخورد به افراد خاطی تشکر نمایم .
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
51
این که امر به معروف ونهی از منکر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
43
اگه راست میگن آیا با فرزندان مسئولین مملکت هم اینطوری رفتار میکنن؟! ضمنا آیا افراد نیروی انتظامی یا همین نیرو هایی که تو عکس دیده میشن خصوصا خانمها آیا خودشون همیشه با همین شکل و شمایلی که تو عکس دیده میشن همینجوری میگردند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
44
آره منم موافقم که این شیوه نتیجه عکس میده، مخصوصا در دراز مدت....
متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
43
این راه و روش نیرو انتظامی درست نیست، متاسفانه ایجاد محدودیت بی مورد نتیجه معکوس میده
متاسفانه آرایش درکشور ما بین خانمهای کم سن و سال زیاد شده که همین نتیجه محدودیت های بیش از اندازه است،من خودم سالی چندبار بواسطه شرایط شغلی، سفر به کشورهای اروپایی که عمدتا سردمدار مد هستند دارم، آرایش بصورت خیلی ملایم بین افراد میانسال و آرایشی که بر روی چهره دختران ایرانی وجود دارد را فقط میتوان بر روی چهره خانمهای سالمند اروپایی دید .
برخورد افراطی نتیجه و اثر افراطی هم بدنبال دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
17
18
اون ساپورت گل گلیا چیه؟؟؟؟
احسان sh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
83
باتری ماشین ما رو دزد در خونه برد اما بابام دیده بودشو شماره پلاک ماشینش رو حفظ کرد . به پلیس زنگ زدیم اومد یه فرم پر کرد و گفت دیگه دزد رو نمیشه پیدا کرد بعد خودم با موتور رفتم دزد رو گرفتم
اینها بماند . جالب اینکه دو روز بعد آقا دزده رو دیدم داره خوش تیپ و خوشگل - شاد و شنگول توی خیابون میچرخه
همه چی آرومه به جز........ .
اگه گفتید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
86
پوشیدن لباس رنگ شاد، بد حجابیه؟
حجاب بعضی از این خانوما که اشکالی نداره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
38
روحانی مچکریم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
35
متاسفانه این برخوردها بامردم درست نیست مثلی که تمام کارهای مملکت درست شده امدیم نهی کنیم
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
99
9
این همه شهید ومعلول داده ایم تاشاهد این بی حجابها نباشیم .ولی دشمنان کارخود را میکنندآدم تاسف می خوردکه کی این غافلان از خواب بیدار شده وخودرا عروسک نکنندوموردسو نظر جوان معذب واقع نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بابا انتخاب چرا سانسور می کنی؟ تو که ادعای دموکراسیت میشه:
سید علی جان ما شهید و معلول دادیم تا مملکت را از شر فساد زمان شاه نجات بدیم، فساد هم که فقط تو این مقوله ای که شما فک میکنی نمیگنجه، فساد ابعاد مختلف داره، آیا تا حالا شده برا بقیه فسادای مملکت مثل فساد اقتصادی که ریشه بسیاری از فسادها هست هم تاسف بخوری یا اعتراضی بکنی؟
جان من سانسور نکن!!!
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
51
اخه این راهشه? راه مبارزه با بدحجبای اینه? الان کسایی رو میگیرن متنبه شدن و با حجاب میشن? این کارا تاثیری نداره جز نفرت از حجاب
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
35
متاسفم...نمیدونم چی بگم
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
24
اینا همش معلول می باشند باید اول علت را پیدا کنیم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
74
بنده طرفدار حجابم ولی
والله بالله با این کارا مردم دیندار نمیشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
69
7
جالبه بعضیا چجوري عمل به يه آيه قرآن رو محكوم مي كنن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
41
نباید اینجوری برخورد بشه
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
80
7
افراد وقتی با زبان خوش هنجارهای جامعه رو رعایت نمی کنن و آزادی رو با راحت بودن خودشون اشتباه می گیرن، باید به زور توسل جست...
این یه قانون ، چه من خوشم بیاد، چه خوشم نیاد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو تمام کشورهای اسلامی حجاب اختیاریه هیچ اجباری هم نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
61
اگر این کار نتیجه می داد باید الان جوانان وطن با حجاب کامل دیده می شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
85
21
دوستانی که میگن چرا باید مامور انتطامی به بدن خانوم های بی حجاب نگاه کنند,یه سوال ازشون دارم,به نطر شما خانومایی که با این وضع میرن بیرون براشون مهمه که یه مرد نامحرم نگاهشون کنه؟واقعا اگه دوست ندارن چرا با این وضع میرن بیرون؟من نمیگم برخورد نیرو انتطامی درسته ولب یکم انصافم داشته باشبم,بعضی از خانوما واقعا دحجاب بودن,به نطرتون چرا تو جامعه ما فساد زیاد شده؟
کاش یکمی به دل آقامو امام زمان فک کنیم که با دیدن این وضعیت واقعا دلشون می شکنه,آخه جرا ملت شیعه باید اینطور باشن,نمیدونم اصلا چطور باید این مشکل حل شه!ی جورایی انگار حیا از یه سری از خانوما گرفته شده,به خدا اروپایی هاش اینطور جو زده نمیان بیرون!!
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
18
بادوتافیلم کارشناسی شده ویا تبلیغ دوچهره محبوب مردمی وتقاضای آنها به مراتب نتیجه بهتری می گیرند .
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
31
6
وقتش باید جلوشومیگرفتن الان دیگه خیلی دیرشده.......
milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
6
44
لا اکراه فی الدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
85
7
مظاهر خودباختگی و غربزدگی رو باید جمع کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
کجای دنیا مانتو می پوشن که تو میگی مظاهر خود باختگی ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
علی صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
90
6
باید برخورد شود تا جامعه سالم بماند از تمامی کسانی که به هرنحو زحمت کشیدند تشکر میکنیم
علیرضا عسکریان
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
53
عکس سوم و چهارم و پنجم واقعا تراژدی است بابت عدم رعایت حقوق گودکان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
31
8
با این روش اگر همراه با احترام و با آرامش باشه موافقم اما اینهم باید گفت که بعضیشون چندان بدحجاب نبودن اما بعضیشون خییلی بدحجاب بودن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
4
30
فقط با كار فرهنگي درست ميشه اين كارها فايده ندارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
75
در عرض یک ساعت در یکی از شهرهای شمال کشور که به مسافرت رفته بودم وسایل داخل ماشینم دزدیده شد و نیروی انتظامی شهر انگار نه انگار فقط بهم گفتند برو خدا را شکر کن که ماشینتو ندزدیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
34
برادر عزیز اگه تذکری هم میخوای بدی چرا لحن صحبتت بد هست مگه طلبکاری
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
4
19
عجــــــــــــــــــب....
بابا
|
France
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
9
59
اقای شریعتمداری نمیاد اینجا یه کامنت بزاره و این کار رو رد یا تحسین کنه ؟
خزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
تقریبا همه این خانم هایی که در تصویر هستند خیلی محترم هستند
نظرات بینندگان