arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

آیت​الله جنتی از محبوبیت احمدی نژاد در مصر می گوید

دبیر شورای نگهبان گفت: نتایج یك نظرسنجی در بین مردم مصر نشانگر محبوبیت بالای سید حسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی حزب الله و رئیس جمهور كشورمان در بین مردم این كشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر شورای نگهبان گفت: نتایج یك نظرسنجی در بین مردم مصر نشانگر محبوبیت بالای سید حسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی حزب الله و رئیس جمهور كشورمان در بین مردم این كشور است.

به گزارش ایسنا آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در قطر، پیروزی انقلاب اسلامی را در راستای سنت ثابت و تغییر ناپذیر الهی در غلبه قدرت معنوی و الهی بر قدرت مادی توصیف كرد.

مهم ترین اظهارات دبیر شورای نگهبان قانون اساسی را در ادامه می خوانید:

    * در شرایط پیروزی انقلاب اسلامی اسلام در احتضار كامل بود و همه دنیای مادی اعتقاد و باور داشت كه دین هیچ كارآمدی برای زندگی بشری ندارد و و پیشرفتهای علمی و فناوری و صنعتی چشم جهانیان را خیره كرده بود و آثار این پیشرفتهای مادی در زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم نیز سیطره انداخته بود و غربیها اسلام را مایه عقب ماندگی و عدم پیشرفت مسلمانان عنوان می‌كردند.
    * در چنین شرایطی انقلاب اسلامی پدید آمد و یك روحانی و مرجع تقلید در قم در مقابل حاكم مستبد به پاخواست و به یك معنی در مقابل نظام سلطه جهانی یك تنه حركت كرد و از دین و خدا و مردم و پابرهنگان و مستضعفان دم زد، سخنانی كه در آن روز برای هیچ كس باور كردنی نبود و كالایی بود كه در بازار دنیا خواهانی نداشت اما محاسبات معنوی و تقدیر الهی فراتر از محاسبات انسانی و دنیایی است و جوانهایی كه از سوی رژیم طاغوت به سوی فحشا و شهوت سوق داده می‌شدند و كسی تصور حركت آنها را نمی‌كرد، با تمام وجود و تا پای جان خود به امام و انقلاب اسلامی عشق ورزیدند و قدرت معنوی انقلاب اسلامی نمود یافت و دشمنان مجبور به پذیرش واقعیت قدرت انقلاب اسلامی شدند.آیت الله جنتی در قطر
    * قدرتهای مادی مغرور و سرمست از قدرت مادی استبدادی خود از سنت ثابت الهی در پیروزی حق بر باطل غافل شدند و خیال باطلی داشتند كه قدرت مادی آنها زوال ناپذیر است و شاه و رژیم طاغوتی با مغرور و نخوت باور نمی‌كرد كه روزی و آن هم بدست تعدادی طلبه و مردمی بی سلاح و بدون قدرت اقتصادی و نظامی و تبلیغاتی زوال یابد و سرنگون شود.
    * تحولات و حوادث جاری در مصر نیز از جنس تحولات انقلاب اسلامی مردم ایران علیه طاغوت است. رژیم طاغوت در مصر نیز باور نمی‌كرد كه مردم به حركت و خروش بیایند و خود را متكی به قدرت نظامی و حمایت خارجی می‌دید و امروز سخن امام (ره) در مورد صدور پیام انقلاب اسلامی در شكل گیری باور و عقیده اسلامی در بین مسلمانان محقق شده و پیام انقلاب اسلامی ایران به ملتهای مسلمان صادر شده است و جمهوری‌های اسلامی و مردمی در منطقه در حال شكل گرفتن است و آینده‌ای همانند انقلاب اسلامی در انتظار طاغوتهای مستبد و زورگوست و انقلاب ایران درسی برای تاریخ برای زوال قدرت نامشروع مادی است و پیش بینی امام خمینی در مورد فروپاشی قدرت شوروی در مورد قدرت استبكاری غرب نیز محقق خواهد شد.
    * مسئولیت ایرانیان خارج از كشور به عنوان نمایندگان انقلاب اسلامی و فرزندان امام خمینی سنگین است. دنیا باید رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی بدست مستضعفان یعنی ایثارگیری و از خودگذشتگی در راه خدا و دین و قرآن را درك كنند و بداند كه مردم مسلمان ایران با دست خالی و با ایمان و رهبری یك روحانی و مرجع تقلید شیعه توانستند با سردادن شعار الله اكبر و با توسل به پیام سرخ حسینی انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و با دست خالی هشت سال تهاجم نظامی را تحمل كنند و اجازه ندهند یك وجب از خاكشان در اشغال باشد و امروز هم شاهدیم كه مردم مصر شعار الله اكبر سر می دهند و آرمان و هدف عالی آنها كرامت انسانی و دین باوری و تحقق شعائر اسلامی است.
    *  سنت ثابت الهی در پیروزی حق و قدرت الهی بر قدرتهای مستبد و باطل و مادی تحقق خواهد یافت و قدرتهای طاغوتی مانند مصر كه با خفقان و استبداد و زورگویی سعی در حفاظت از قدرت نامشروع مادی خود هستند همانند رژیم شاه ، همانند كفی بر روی آب محو خواهند شد.
    * موقعیت ایران در عرصه جهانی مستحكم است و از توان معنوی و مادی و پیشرفتهای خیره كننده علمی و فناوری برخوردار است. امروز نگاه همه مسلمانان به ایران اسلامی است و اسلام خواهی ملت ایران به عنوان یكی از بركات و دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به ملتهای مسلمان در منطقه صادر شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
0
0
کوری عصا کش کوری دگر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
0
0
به روباه گفتند شاهدت چیه ؟گفت دمبم
نظرات بینندگان