arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

فیلم از تجاوز به دختر 18 ساله و شکایت شوهر به دادسرا

فيلم سياهي كه يك مرد هوسران از رابطه‌اش با يك زن تهيه كرده است خانواده‌اي را در آستانه نابودي قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فيلم سياهي كه يك مرد هوسران از رابطه‌اش با يك زن تهيه كرده است خانواده‌اي را در آستانه نابودي قرار داد.

به گزارش تهران امروز، مهرماه امسال مردي به شعبه يكم دادياري دادسراي يافت آباد آمد و با طرح شكايت گفت: همسرم توسط مرد شروري مورد اذيت و آزار قرار گرفته است.

اين مرد افزود: روز گذشته وقتي به منزلم آمدم از همسايه‌ام شنيدم كه مردي خلافكار درغياب من به در خانه ما آمده است و پس از مجادله با همسرم با استفاده از زور وي را سوار خودروي كرده و با خود برده است.

چند ساعت بعد در حالي كه من در به در دنبال سرنخي براي پيدا كردن و نجات دادن همسرم بودم وي با سر و وضعي آشفته به خانه برگشت و گفت مرد شرور به زور او را به خانه‌اي كشانده و وي را مورد تعرض جنسي قرار داده است.

با اين شكايت بلافاصله همسر اين مرد به دادسرا احضار شده و از وي درباره اين حادثه توضيح خواسته شد. اين زن كه 18 سال بيشتر نداشت با شرح گذشته‌اي از خود گفت: پيش از ازدواجم با مردي ارتباط داشتم. يك روز اين مرد حين رابطه در وضعيتي نامناسب با تلفن همراه از من فيلمبرداري كرد. مدتي كه گذشت و اين رابطه به پايان رسيد يك‌روز تلفن همراه من به صدا درآمد و مردي از آنسوي خط مدعي شد اين فيلم را در اختيار دارد.

من اين حرف‌ها را دروغ دانسته و از وي خواستم مزاحم من نشود ولي صاحب صدا خود را دوست نزديك مردي كه ازمن فيلم گرفته بود معرفي كرده و درخواستي غيراخلاقي از من كرده و تهديدم كرد اگر به اين خواسته‌اش تن ندهم فيلمم را پيش

در و همسايه پخش كرده و‌آبروي مرا مي‌برد.

من كه به‌درستي ادعاي وي شك كرده بودم به او گفتم اگر اين موضوع واقعا صحت دارد فيلم را به من هم نشان دهد كه اين مرد هم بلافاصله آدرس منزلم را گرفت و با اتومبيل به در خانه‌ام آمد.

با ديدن اين مرد وي را شناختم و مطمئن شدم او دوست صميمي همان مردي است كه قبلا با او رابطه داشتم. اين مرد شرور همان جا فيلم را به من نشان داد و از من خواست سوار ماشين وي شوم. وقتي امتناع كردم و از وي پرسيدم اين فيلم را از كجا آورده با من درگير شده و با استفاده از روز مرا داخل خودرو خود نشاند. من كه از آبروي خود مي‌ترسيدم سوار خودرو شدم. اين مرد در منزل خود به زور مرا مورد اذيت و‌آزار قرار داد و التماس‌هايم را كه از وي مي‌خواستم به من رحم كند با تهديد پاسخ مي‌داد.

بازپرس پرونده پس از شنيدن صحبت‌هاي شاكيان حكم جلب فرد مورد نظر را صادر و با تلاش ماموران پليس اين مرد دستگير و روانه بازداشتگاه شد. به گزارش تهران‌امروزپس از بررسي‌هاي ابتدايي براي متهم پرونده كيفرخواست اذيت و آزار با استفاده از زور صادر شده و ديروز به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد تا در اسرع وقت و به‌طور غيرعلني به اتهامات وي رسيدگي شود.
نظرات بینندگان