arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

تصاویر: خودشیفتگی کم نظیر جناب استاندار!

"جمعیت حامیان استاندار"، جمله ای که در ذیل یک شعر متملقانه و در یک بنر تبلیغاتی خطاب به استاندار فارس آمده، تعجب بسیار مردم این استان را به همراه داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"جمعیت حامیان استاندار"، جمله ای که در ذیل یک شعر متملقانه و در یک بنر تبلیغاتی خطاب به استاندار فارس آمده، تعجب بسیار مردم این استان را به همراه داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ به دنبال بي توجهي مسئولين چندي است كه استان فارس شاهد بنرهاي عظيم تبليغاتي است كه به تعريف و تمجيد برخي از مديران آن استان مي پردازد كه اين امر تعجب همگان را برانگيخته است.

سایت خبری جهان با انتشار تصاویری که حکایت از اوج "خودشیفتگی و بنر های تبلیغاتی" استاندار فارس دارد نوشت: در ايام دهه فجر تشديد فعاليت هاي برخي از مسئولان اين استان ابعاد تازه اي پيدا نموده است كه در جديدترين اين تحركات صرف بودجه هاي هنگفتي از بيت المال براي نصب بنر و تابلوهاي عظيم تبليغاتي از چهره ي استاندار فارس كه موجب نارضايتي مردم مومن و ولايتمدار استان فارس شده است.

اين تابلوهاي تبليغاتي كه در جاي جاي استان قابل مشاهده بوده در زماني اتفاق مي افتد كه دولت خدمتگذار دهم، تمام توان خود را براي مقابله با هدر رفت بيت المال به كار گرفته است.

گفتنی است استاندار جوان فارس که اخیرا با حمایت آقای میم به حلقه اول جریان انحرافی اصولگرایان وارد شده و مورد حمایت نمایندگان اصلاح طلب فارس(۲ نماینده شیراز و ۲ نماینده شهرستان های استان فارس)می باشد.

شایان ذکر است آیت الله جنتی نیز چندی پیش در خطبه نماز جمعه تهران از عملکرد ضعیف این استانداری انتقاد کرده است.












نظرات بینندگان