arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری


بانک کشاورزی در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری، موفق به دریافت نشان کیفیت برتر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که روز 29 تیر در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، نشان کیفیت به دلیل کیفیت بالا در خدمات و فعالیت ها ، با تایید انجمن دارندگان استاندارد ایران ، شورای عالی سیاست گذاران و سازمان ملی استاندارد ایران، در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به بانک کشاورزی اهدا شد.

بر اساس این گزارش، دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری ، به همت انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و با همکاری وزارت خانه های صنعت و معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان ملی استاندارد ایران با حضور اساتید دانشگاه ها، مدیران ، کارشناسان و نمایندگان سازمان ها ، شرکت ها و انجمن های دولتی و غیر دولتی برگزار شد و ایراد سخنرانی ، ارائه مقالات ، برگزاری پنل و کارگاه های  تخصصی ، معرفی برترین ها و تجلیل از منتخبان از جمله برنامه های این همایش بود .

 

نظرات بینندگان