arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۵

پایان ارزیابی و تعیین سطح تعالی در بیمه ایران

"جایزه ملّی تعالی سازمانی" از سال 1382، با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان ها رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرآیند ارزیابی وتعیین سطح تعالی سازمانی بیمه ایران با دریافت اظهار نامه ،ارزیابی انفرادی،اتفاق نظر در کمیته ارزیابی،بازدید از محل ،اجماع تیم در محل سازمان، بررسی پیشنهاد ها در کمیته علمی وتعیین نتیجه نهایی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، گروهی از ارزیابان خبره  سازمان مدیریت صنعتی  ایران  بر اساس "الگوی تعالی سازمانی"  عملکرد بیمه ایران در زمینه های ارزش افزایی برای مشتریان ،پایدار سازی نتایج برجسته ،توسعه قابلیت های سازمانی ،خلق آینده ای پایدار،رهبری با دور اندیشی والهام بخشی وشفافیت سازمانی ،مدیریت با چابکی ،موفقیت از طریق استعداد کارکنان وهدایت خلاقیت ونوآوری رابررسی کردندکه نتیجه آن در نهم اسفند ماه سال جاری در همایش تعالی سازمانی اعلام خواهد شد.

دکتر افتخاری ،عضوهیات مدیره ومعاون برنامه ریزی و نو آوری بیمه ایران در حاشیه این مراسم ،ضمن تشکر از عملکرد این تیم که با آرامش وبدون ایجاد استرس، فرآیند ارزیابی را انجام دادند،افزود : این ارزیابی برا ی بیمه ایران دستاوردهای  خوبی داشت که از آن ها در شرکت استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بیمه ایران با اراده قوی ،تلاش روز افزون وبرنامه ریزی به عنوان برترین شرکت بیمه غرب آسیا مطرح خواهد شد.

افتخاری با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان قدیمی ترین  شرکت  بیمه قادر به باز پروری استعدادهای خود است اظهار داشت :همه فعالیت های تعالی در جهت این رویکرد است واهمیت تعالی برای همه ارکان شرکت واضح وروشن است وبیمه ایران ریشه عمیقی در کارکنان  ومدیران دارد.

"جایزه ملّی تعالی سازمانی" از سال 1382، با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان ها  رسیده است.

سازمان‌ها و شركت‌های ایرانی در بخش های مختلف اعم از ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند.

نظرات بینندگان