پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک ملی ایران در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت که در محل همایش های بین
المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان «تعهد به کیفیت» را ازسوی سازمان ملی
استاندارد (انجمن حامیان استاندارد و کیفیت ایران) برای ارائه بهترین خدمات
به مشتریان در طول سال های گذشته دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی
بانک ملی ایران، این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت
در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع
کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.
برگزاری
این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی 10 نفر از اساتید داخلی و
خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی
انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای
کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.
بررسی
شاخصه های کیفیت در قرن 21، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات،
راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای
سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس
بود.
در این کنفرانس نمایشگاه جنبی برندهای ایرانی با حضور بیش از
40 صنایع و سازمان موفق و برتر کشور در حوزه های بانکداری، بیمه، پوشاک،
موادغذایی، فناوری، معدن، محصولات خانگی و بهداشت ودرمان به منظور عرضه و
معرفی محصولات و خدمات برگزار شد که بانک ملی ایران هم در این نمایشگاه با
برپایی غرفه ای در کنار دیگر برندهای ایرانی حضورداشت.