arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

2 ستاره شدن محصولات خانواده x100 تا پایان سال

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اصول اولیه و مهم کیفیت افزود: یکنواخت کردن کیفیت تولیدات یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید تولیدکنندگان آن را مورد ارزیابی قرار دهند و متاسفانه این موضوع در بسیاری از سازندگان به خوبی درک نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داریوش گل محمدی معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، در راستای افزایش کیفیت محصولات گروه، هدف گذاری سایپا برای ۲ ستاره شدن محصولات خانواده x100 و ۳ ستاره شدن محصولات x200 تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است.
 
به گزارش سایپا نیوز؛ داریوش گل محمدی معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا در جریان همایش کیفیت گروه خودروسازی سایپا از تلاش این گروه خودروسازی برای افزایش کیفیت محصولات خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است که تا پایان سال جاری خودروهای خانواده x100 ضمن کاهش نمرات منفی، دوستاره کیفی را کسب کنند.

وی با اشاره به هدف گذاری ارتقا کیفی برای کلیه محصولات تولیدی گروه سایپا تصریح کرد: در خانواده تیبا و خانواده x200 هدف سایپا کاهش نمرات منفی و کسب ۳ ستاره کیفی است که با تلاش های صورت گرفته امیدواریم طی روزهای آتی به آن دست یابیم.

وی ادامه داد: برای کسب یک ستاره کیفی می بایست چیزی در حدود ۳۰ الی ۴۰ نمره منفی کاهش یابد و این موضوع بسیار سخت ولی امکان پذیر است و امیدوارم بزودی به این مهم دست یابیم.

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اصول اولیه و مهم کیفیت افزود: یکنواخت کردن کیفیت تولیدات یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید تولیدکنندگان آن را مورد ارزیابی قرار دهند و متاسفانه این موضوع در بسیاری از سازندگان به خوبی درک نشده است.

گل محمدی هزینه کردن در حوزه کیفی را یک سرمایه گذاری مطمئن برای بنگاه ها دانست و تصریح کرد: تمرکز و هزینه کرد در حوزه کیفی سرمایه گذاری است که علاوه بر کسب رضایت مشتری اثر فوری و مثبتی در کاهش هزینه ها و سودآوری یک کسب و کار خواهد گذاشت.

ششمین همایش کیفیت گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل و‌مدیران ارشد و جمعی از فعالان صنعتی و دانشگاهی این حوزه با ارائه گزارش کارگروه های تخصصی در حوزه های طراحی، تامین و قطعات، تولید و خدمات پس از فروش در محل سالن همایش های پژوهشگاه نفت برگزار شد.