arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

بازی خوب عطاران در «روشن»/ «روزی روزگاری آبادان» روان، قصه گو و‌تمیز است

پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر ۳۹ به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر ۳۹ هم به کار خود پایان داد.

امروز اهالی رسانه در برج میلاد شاهد دو فیلم سینمایی «روشن» و «روزی روزگاری آبادان» بودند.

حاشیه‌های امروز سکوت یک دقیقه‌ای حاضران در سالن به علت درگذشت علی انصاریان بود که این خواسته از سوی علی اوجی تهیه کننده «روشن» سر زد.

این تهیه کننده همچنین خبر‌هایی مبنی بر اینکه کرونا دارد را رد کرد و گفت اصلا کرونا ندارد و شایعه درست کردند.

«روشن»؛ بازی خوب رضا عطاران

جدیدترین فیلم سید روح الله حجازی درباره مردی است که از پس زندگی بر نمی‌آید و درمانده و بی چیز به دنبال از سر گرفتن زندگی است.

رضا عطاران آنقدر شخصیت اصلی قصه یعنی روشن را خوب بازی می‌کند که می‌فهمیم واقعا این بازیگر تمامی ندارد. این فیلم روی دست‌های عطاران می‌چرخد.

حجازی تلاش کرده که فیلمی جذاب به مخاطب عرضه کند، اما سوژه تکراری فیلم بززگترین ضربه را به اثرش وارد کرده و تمام انرژی فیلم را گرفته است و مخاطب با فیلم تازه و سرپایی که میخکوبش کند روبرو نیست.

«روزی روزگاری آبادان»؛ فیلمی که دو نیمه می‌شود

حمیدرضا آذرنگ فیلمی قصه گو، روان، تمیز و جذاب را به مخاطب عرضه کرده است. اثری که باز هم در آن شاهد بازی‌های خوب هستیم.‌ای کاش این فیلم دو نیمه نمی‌شد دو نیمه‌ای که زیاد به هم ربطی ندارد و هرکدام می‌توانست داستان جداگانه‌ای باشد.

استفاده از بازیگران تئاتری و جوان که خوب و روان هم نقش آفرینی کردند از نقاط قوت فیلم است، فیلمبرداری این اثر نیز به کیفیت کار افزوده است.

در کل آذرنگ نمره خوبی از ساخت این فیلم می‌گیرد و نشان داد می‌تواند در آینده فیلمساز خوبی هم باشد.

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان