arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۴ تير ۱۴۰۰

سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری فیس بوک برای محتوا سازان

عصر امروز، مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ در پستی اعلام کرد که فیس بوک برنامه‌های جدیدی را برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار در جهت ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای فیس بوک و اینستاگرام اختصاص خواهد داد. به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است تا محتواسازان را از این طریق به خود وفادار نگه داشته و از رفتن آنان به سمت دیگر سیستم عامل‌ها پیشگیری کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز، مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ در پستی اعلام کرد که فیس بوک برنامه‌های جدیدی را برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار در جهت ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای فیس بوک و اینستاگرام اختصاص خواهد داد. به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است تا محتواسازان را از این طریق به خود وفادار نگه داشته و از رفتن آنان به سمت دیگر سیستم عامل‌ها پیشگیری کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ما می‌خواهیم بهترین بستر‌ها را برای میلیون‌ها سازنده تأمین کنیم تا زندگی خود را تأمین کنند، بنابراین در حال ایجاد برنامه‌های جدید برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار برای پاداش دادن به سازندگان برای محتوای عالی که در فیس بوک و اینستاگرام هستیم.

 فیس بوک
این سرمایه گذاری شامل برنامه‌های جایزه جدیدی خواهد بود که به سازندگان واجد شرایط در صورت استفاده از ابزار‌های خلاقانه و درآمدزایی هدیه اعطا می‌کند. اولین دور پاداش برای کاربران اینستاگرام فقط با دعوت ارائه می‌شود. سازندگان تشویق می‌شوند که تبلیغات IGTV را در ویدئو‌های خود قرار دهند و همچنین می‌توانند با دستیابی به نقاط علامت گذاری در ویدیو‌های زنده پاداش دریافت کنند. یک جایزه برای Reels در تابستان آغاز می‌شود که در آن سازندگان می‌توانند برای ارسال Reels پاداش دریافت کنند.

این شرکت امیدوار است با تشویق کاربران به ساخت محتوای اصلی برای سیستم عامل‌ها، برخی از تعاملات (و درآمد تبلیغات) را بازگرداند.

نظرات بینندگان