arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

توییتر روی اشتراک جدید توییتر بلو با قیمت بالاتر و حذف کامل تبلیغات کار می‌کند

طبق اعلام ایلان ماسک، توییتر درحال کار روی یک اشتراک جدید و گران‌تر برای سرویس بلو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون مواجه‌شدن با تبلیغات، از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. ایلان ماسک در توییت جدیدی نوشت: «تبلیغات توییتر بسیار زیاد و بسیار گسترده هستند. در هفته‌های آینده اقداماتی برای رسیدگی به هر دو انجام می‌شود. همچنین اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که در آن تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق اعلام ایلان ماسک، توییتر درحال کار روی یک اشتراک جدید و گران‌تر برای سرویس بلو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون مواجه‌شدن با تبلیغات، از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

ایلان ماسک در توییت جدیدی نوشت:

«تبلیغات توییتر بسیار زیاد و بسیار گسترده هستند. در هفته‌های آینده اقداماتی برای رسیدگی به هر دو انجام می‌شود. همچنین اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که در آن تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود.»

هزینه فعلی سرویس توییتر بلو

درحال‌حاضر در ایالات متحده، سرویس توییتر بلو برای کاربران اندروید و iOS با هزینه ماهانه 11 دلار ارائه می‌شود، اما از آنجا که در نسخه وب خبری از کمیسیون 30 درصدی اپل و گوگل نیست، این سرویس با هزینه ماهانه 8 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وجود یک اشتراک گران‌تر و بدون تبلیغات می‌تواند پاسخ توییتر به تعداد ناامیدکننده مشترکان سرویس بلو و همچنین کاهش 40 درصدی درآمد تبلیغاتی تو‌ییتر باشد.

هنوز مشخص نیست که این لایحه جدید بدون تبلیغات، چه قیمتی خواهد داشت یا چه زمانی می‌تواند راه‌اندازی شود. سرویس فعلی امتیازاتی مانند تیک تأیید آبی، امکان لغو ارسال توییت‌ها، راهی برای آپلود ویدیوهای 1080p طولانی‌تر، حالت خواننده برای رشته توییت‌ها و قابلیت‌های دیگری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

توییتر در چند وقت گذشته اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است. پس از شروع کار ایلان ماسک به‌عنوان مدیرعامل، این میلیاردر به‌عنوان بخشی از برنامه‌هایش برای کاهش هزینه‌های شرکت، شروع به تعدیل نیرو کرد که در این رابطه اخیراً گفته شد که 80 درصد کارمندان توییتر احتمالاً از زمان ورود ایلان ماسک از این شرکت جدا شده‌اند. همچنین اخیراً این شبکه اجتماعی با تغییر قوانین توسعه‌دهنده‌اش، دسترسی کلاینت‌های شخص ثالث به API خود را مسدود کرده است.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان