arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

گزارش روزنامه کیهان از شبکه های لس انجلسی

کیهان نوشت: شبکه های تلویزیونی ضدانقلاب از زور بی مخاطبی به جان هم افتاده و گوشه هایی از زد و بندهای یکدیگر را فاش می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان: شبکه های تلویزیونی ضدانقلاب از زور بی مخاطبی به جان هم افتاده و گوشه هایی از زد و بندهای یکدیگر را فاش می کنند.

سایت ضدانقلابی «کدوم» با انتشار گزارشی نوشت: تعداد شبکه های تلویزیونی خارج از کشور یک رکورد جهانی محسوب می شود اما تمام آنها ضرر ده هستند. به عنوان مثال حمید شب خیز از پیشکسوتان تلویزیون های ایرانی در لس آنجلس که به عشقی بودن معروف است، ابتدا شبکه های «تلویزیون ایران» را افزایش داد اما با سقوط اقتصادی دوبی و همچنین سریال های محبوب تلویزیون جمهوری اسلامی، مجبور شد یکی از این شبکه ها را تعطیل کند.

مخاطبان از خستگی و بیماری مفرط این مجری سابقا جذاب خسته شده بودند. برخی از منتقدان شب خیز، وی را عامل جمهوری اسلامی می دانند

. یکی دیگر از شبکه های مخالف جمهوری اسلامی، شبکه تی آی (سابقا تپش) به مدیریت امیر قاسمی است که اگرچه برنامه ریزی خوبی داشت اما به علت بدهی های کلان و دعواهای حقوقی متعدد مجبور به توقف فعالیت (ورشکستگی) شد و با نام جدید «تی آی» به کار خود ادامه داد. 15 همکار این شبکه اکنون اخراج شده اند. قاسمی در سالهای اخیر درگیر دعواهای حقوقی با گوگوش شده است.

این سایت ضدانقلابی اضافه می کند: اخیرا بیگدلی مدیر شبکه «ایران زمین» در افشاگری خود گزارش کرد که شبکه «تی آی» شروع به پخش برنامه های ترویج مسیحیت در ایران توسط «بنی هین» کرده است. «بنی هین» که بیماران صعب العلاج را از طریق معجزه مسیحیت شفا می دهد! و پول جمع می کند، در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده است و تلویزیون افشاگر «ایران زمین» با نشان دادن فیلم ویدئویی عقد قرارداد بین «بنی هین» و امیر قاسمی همکاری نزدیک «تی آی» و «بنی هین» را نشانه ادامه سیاستهای ناراست و متقلبانه «تی آی» و امیر قاسمی خواند.

گزارش پایگاه اینترنتی «کدوم» درباره شبکه کانال یک وابسته به شهرام همایون حاکی است: همایون دارای تمایلات سلطنت طلبانه است. او قبلا از حمایت 3600 طرفدار پرچم شیر و خورشید برخوردار بود اما تحرکات وی و از جمله پرچم مذکور باعث درگیری در تظاهرات حامیان جنبش سبز در آمریکا شد.

او دوستان زیادی ندارد. اکثر رسانه ها و هنرمندان لس آنجلس از همایون و شبکه وی دوری می کنند و برخی نیز مانند تلویزیون «ایران زمین» و «آی پی ان» علنا و گاه «تی آی» و «امید ایران» (در لفافه) و برخی از هنرمندان و شخصیتها (در صحبتهای خصوصی) وی را به کلاهبرداری و مشکلات زیاد در زندگی شخصی (سفرهای متعدد به لاس وگاس و...) متهم می کنند.

این شبکه علی رغم این مشی اولیه خود اکنون در فروش اجناس و حتی برگزاری و تبلیغ کنسرت های سالانه لاس وگاس (سال گذشته با همراهی تلویزیون ملی شهرام هاشمی نژاد) فعالیت می کند که این امر اخیرا مورد تمسخر ویدئوی طنزآمیز مهران مدیری قرار گرفت. همایون در واکنش به این ویدئو برای مدتی از اجرای برنامه کناره گیری کرد ولی پس از بازگشت با اعتراف به اینکه اکنون فقط کمتر از 500 نفر از 3600 حامی وی به او کمک مالی می کنند و شبکه اکنون 200 هزار دلار بدهی دارد، به نوعی به کاهش محبوبیت و مشکلات مالی شبکه اذعان کرد. منتقدین وی نظیر شبکه «ایران زمین» و «آی پی ان» معتقدند آقای همایون هرچند ماه یک بار با بهانه ای جدید طرفداران نظام سلطنتی را «می دوشد» و این بازی جدید اوست.

شبکه ماهواره ای دیگری که مورد بررسی پایگاه ضدانقلابی «کدوم» قرار گرفته، شبکه «امید ایران» است. این شبکه به مدیریت نادر رفیعی از پیشکسوتان تلویزیونی ایران در لس آنجلس و فرزند کارگردان معروف سینمای قدیم ایران فعالیت کرده، معمولا در مسایل سیاسی و یا مذهبی رویه اعتدال را حفظ می کند اگرچه اخیرا بواسطه مشکلات مادی تبلیغات ارتش و سازمان اطلاعات آمریکا ]سیا[ و برنامه های ترویج مسیحیت نیز در این شبکه پخش می شود.(!)
نظرات بینندگان