arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲

جنجال بر سر شباهت شخصيت شيطان به اوباما در سریال آمریکایی

فردی به نام مهدی اوزانی هنرپیشه معروف مغربی نقش شیطان را در این مجموعه بازی می کند و قبلا نیز مدتها قبل از انتخاب شدن باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا، در چندین مجموعه تاریخی نقش شیطان را ایفا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


شباهت شخصیت شیطان به اوباما در یک مجموعه تلویزیونی در آمریکا جنجال آفرین شده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، اخیرا پخش مجموعه ای تلویزیونی در شبکه هیتسوری در آمریکا آغاز شده که «انجیل» نام دارد.

هنرپیشه اصلی این مجموعه که نقش شیطان را بازی می کند بسیار شبیه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چهره پردازی شده است. همین مسئله به شدت در آمریکا خبرساز شده است.

در پایگاههای اینترنتی اجتماعی هیاهوی زیادی در این زمینه بوجود آمده است و همه از این سخن می گویند که اوباما در این مجموعه به شیطان تشبیه شده است.

اما تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی، با قاطعیت این سخن را رد کرده و گفته این برداشت کاملا مزخرف و بی پایه و اساس است.

تهیه کننده این سریال گفته است فردی به نام مهدی اوزانی هنرپیشه معروف مغربی نقش شیطان را در این مجموعه بازی می کند و قبلا نیز مدتها قبل از انتخاب شدن باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا، در چندین مجموعه تاریخی نقش شیطان را ایفا کرده است.

مسئولان شبکه تلویزیونی هیستوری نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده اند که این شبکه برای باراک اوباما بسیار احترام قائل است و مرتبط کردن شخصیت اصلی این مجموعه با اوباما ، تاسف آور است.
نظرات بینندگان