arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
پرسپولیس بهاری

تبریک نوروزی رویانیان به سبک رئیس جمهور

امیدوارم حال که زمستان به آخر رسیده تیم فوتبال پرسپولیس هم بهار دل انگیزی را در پیش داشته باشد و در سایه توکل به خداوند متعال، تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان بتواند روی سکوی افتخار قرار گیرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، محمد رویانیان در حلول سال نو برای جامعه پرسپولیسی ها در سایت رسمی این باشگاه تبریک فرستاد: ضمن تبریک سال نو و خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم که با توکل به قادر یکتا، توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج)، همت و تلاش بی وقفه مدیران، پرسنل، مربیان و ورزشکاران باشگاه پرسپولیس و به ویژه حمایت خالصانه و همه جانبه هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها، سال 1391 را با تمام فراز و نشیب ها و سختی‌هایش پشت سر گذاشتیم و توانستیم در زمینه توسعه فعالیت های باشگاه پرسپولیس در امور اقتصادی، زیربنایی، ورزشی، فرهنگی و حقوقی گام‌های بسیار مهمی برداریم که به گواه اهالی فن، رسانه‌ها و هواداران در تاریخ حیات پرسپولیس سابقه نداشته است.

در بحث نتیجه گیری تیم فوتبال هم به رغم چالش ها و موانع بسیاری که از درون و برون در سال 91 با آن مواجه شدیم، خداوند را شاکریم که هنوز می توان به قهرمانی تیم پرستاره و توانمند پرسپولیس در جام حذفی باشگاه‌های کشور امیدوار بود تا ان شاالله ویترین باشگاه پرسپولیس که تیم فوتبال بزرگسالان آن است، بتواند در آغاز سال جدید با قهرمانی در این جام دل هواداران را شاد کرده و شرایطی را فراهم کند که همه اتفاقات تیم فوتبال پرسپولیس در سال 91، در بهار 92 به افتخار آفرینی و سربلندی دوست‌داران آن ختم شود. همین طور این قهرمانی می‌تواند عاملی شود که اقدامات گسترده‌ای که در سایه تلاش شبانه روزی کادر مدیریتی باشگاه انجام شده، نمود بهتر و کامل‌تری داشته باشد. همانطور که پیش از این گفته بودیم سال 1391 سال برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف و «کاشت» بود و سال 1392 سال اجرا برنامه‌ها و «برداشت».

امیدوارم حال که زمستان به آخر رسیده تیم فوتبال پرسپولیس هم بهار دل انگیزی را در پیش داشته باشد و در سایه توکل به خداوند متعال، همت، همدلی و تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران بتواند روی سکوی افتخار قرار گیرد .

نظرات بینندگان