arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲

خشم هیئت مدیره تراکتورسازی برعلیه بازیکن معترض این تیم

در پی مصاحبه بازیکن تراکتورسازی (محمد ابراهیمی) بعد از شکست 3 بر 1 تراکتور مقابل سپاهان؛ مبنی بر اینکه "پول ندهند در آینده نیز خواهیم باخت" هیئت مدیره وارد عمل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین بازی سال 91 با نتیجه 3-1 به تیم سپاهان باخت تا سر و صدای بازیکنان و هواداران بلند شود. در این راستا محمد ابراهیمی یکی از بازیکنان با سابقه تراکتورسازی بر علیه مدیران این تیم صحبت هایی کرده است که خشم هواداران و هیئت مدیره را در پی داشت. هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای از مدیر عامل باشگاه خواست نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری رسیدگی نماید. در بخشی از این درخواست آمده است که: "جای تعجب است بازیکنی که 5 سال است در تراکتور بازی می کند و تاکنون تمام مبلغ قرارداد هایش را دریافت نموده است در این مقطع حساس تیم، چنین بحثی که می تواند باعث ایجاد حاشیه های خطرناک برای تیم شود مطرح می کند.
 به یقین تراکتور امسال اگر اولین تیم در پرداخت ها نباشد قطعا جزو سه باشگاه توانمند در پرداخت ها است و با توجه به اینکه بین 60 تا 70 درصد قرارداد بازیکنان تاکنون پرداخت شده ، در این شرایط بحران مالی باشگاه ها و کل کشور  ،نحوه عملکرد مالی تراکتورسازی مایه ی مباهات است. قطعا حمایت مالی نیز همچنان ادامه خواهد داشت ، اما برای عبور از این مرحله غیرت و تعصب همه بازیکنان مورد انتظار است، به هر ترتیب از شما می خواهیم تا زمانی که علت عملکرد ضعیف این بازیکن و مصاحبه مشکوک وی که باعث هدر رفتن سرمایه یکساله باشگاه و زحمت کلیه بازیکنان گردیده است، بررسی نشده و همچنین با توجه به اینکه ایشان بنابه گزارشهای باشگاه قبلا هم چندین بار به کمیته انضباطی احضار و جریمه شده اند ،و همچنین نارضایتی شدید هواداران از مباحث ایجاد شده و رفتار های نام برده ، از همراهی ایشان تا اطلاع ثانوی با تیم اجتناب گردد. ضمنا گزارش بررسی ها از موارد فوق آماده ارائه گردد تا در جلسه آینده تصمیم قطعی در مورد این بازیکن گرفته شود."

نظرات بینندگان