arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲

اتهام اپوزیسیون ونزوئلا به جانشین چاوز

انریکه کاپریلس، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود ضمن محکوم کردن دولت حاکم به استفاده از منابع دولتی برای تبلیغات ، اعلام کرد که برای مبارزه با سو استفاه از قدرت به صورت حماسی خواهد جنگید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در تبلیغات انتخاباتی ضمن محکوم کردن دولت حاکم به استفاده از منابع دولتی برای تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد که برای مبارزه با سو استفاه از قدرت به صورت حماسی خواهد جنگید.

به گزارش پایگاه خبری اسپانیایی زبان«امریکا اینفوبائه» نوشت: انریکه کاپریلس، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری  در تبلیغات انتخاباتی خود ضمن محکوم کردن دولت حاکم به استفاده از منابع دولتی برای تبلیغات ، اعلام کرد که برای مبارزه با سو استفاه از قدرت به صورت حماسی خواهد جنگید.

کاپریلس در تبلیغات انتخاباتی خود در رابطه با نیکلاس مادورو، رئیس جمهور موقت ونزوئلا اعلام کرد:« اگر مادورو از منابع دولتی استفاده نمی‌کرد، اگر از شهرت چاوز استفاده نمی‌کردچگونه می توانست به شهرت دست پیدا کند؟»

کاپریلس در رابطه با خود اعلام کرد:« می‌خواهم در صورت اخذ منصب ریاست جهوری وحدت، صلح و آرامش را به مردم کشورم هدیه دهم.»

وی در رابطه با مردم ونزوئلا اعلام کرد:« مردم ونزوئلا به دنبال رئیس جمهوری هستند که صادق باشد، کسی که به حقوق آن‌ها احترام بگذارد.»

کاپریلس که وکیل است فرماندار ایالت میرانداست و در انتخابات سال گذشته با هوگو چاوز رقابت کرد و بازنده شد.

کمیته انتخاباتی در ونزوئلا، روز 14 آوریل، (25 فروردین 1392) را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور تعیین کرده است.

اکثریت کارشناسان ونزوئلایی پیش‌بینی کرده‌اند که کاپریلس اقبال زیادی برای رئیس جمهور شدن ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که چاوز، رهبر بولیواری ونزوئلا درست یک روز پیش از آخرین سفر خود به کوبا از مردم این کشور خواست تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی و برگزاری مجدد انتخابات در این کشور مادورو را به‌عنوان رئیس  جمهور این کشور انتخاب کنند.
نظرات بینندگان