arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

حضور پرقدرت کره جنوبی در بازار آمریکا

شرکت سامسونگ در دو ماه نخست امسال 30.6 درصد بازار تلویزیون های «ال ایی دی» را در بازار آمریکا در اختیار داشت که از سهم شرکت آمریکایی «فیزیو» نیز بیشتر بود. شرکت ال جی نیز در این زمینه در جایگاه سوم قرار داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بررسی ها نشان می دهد از هر ده دستگاه تلویزیون که در دو ماه نخست امسال در آمریکا فروخته شده چهار دستگاه نشان تجاری شرکت های کره جنوبی را داشته است. این آمار نشان دهنده حضور پرقدرت کره جنوبی در بازار بزرگترین اقتصاد دنیا است.

به گزارش خبرگزاری آلمان از سئول، شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده تلویزیون های صفحه تخت در جهان در ماه های ژانویه و فوریه نزدیک به بیست و هشت درصد بازار فروش تلویزیون را در آمریکا در اختیار داشت. سهم شرکت کره‌ای ال جی از بازار تلویزیون ها در آمریکا دوازده ممیز دو دهم درصد بود و به این ترتیب بیش از چهل درصد بازار تلویزیون در آمریکا در اختیار این دو شرکت قرار داشت. این آمار نشان می دهد سهم این دو شرکت در بازار تلویزیون آمریکا -به رغم کاهش رشد بازار تلویزیون ها در جهان- نسبت به سال گذشته اندکی افزایش یافته است.

در مقابل، سهم پنج شرکت الکترونیکی ژاپنی از بازار دستگاه های تلویزیون در آمریکا فقط بیست و یک ممیز هشت دهم درصد بود که نسبت به سهم 23 درصدی این شرکت ها در دو ماه نخست سال گذشته کاهش نشان می دهد.

شرکت سامسونگ در دو ماه نخست امسال 30.6 درصد بازار تلویزیون های «ال ایی دی» را در بازار آمریکا در اختیار داشت که از سهم شرکت آمریکایی «فیزیو» نیز بیشتر بود. شرکت ال جی نیز در این زمینه در جایگاه سوم قرار داشت. همچنین شرکت های کره ای سامسونگ و ال جی در مدت یاد شده بیش از 66 درصد بازار تلویزیون های سه بعدی را در آمریکا در اختیار داشتند.
نظرات بینندگان