arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

نماینده مجلس: اجازه نمی‌دهیم سرنوشت سوریه را استعمارگران غربی تعیین کنند

وی تأکید کرد: عوامل آمریکا و سران کشورهای غربی با پشتیبانی صهیونیست‌ها دست به دست هم داده‌اند که تحرکاتی علیه نابودی اسلام در کشورها منطقه‌ خاورمیانه انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ایران اجازه نمی‌دهد سرنوشت سوریه را استعمارگران غربی تعیین کنند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه ایران اجازه نمی‌دهد، کشورهای استعمارگر غربی تصمیم‌گیرندگان آینده سوریه باشند، اظهار کرد: آینده کشور سوریه باید به دست خود مردم سوریه تعیین شود و کشورهای جنایتکار غربی و تروریست‌ها، حقی در سرنوشت آینده سوریه ندارد.

وی با بیان اینکه توکل بر خدا و صبر و استقامت سبب پیروزی حق بر باطل می‌شود، افزود: در آینده‌ای نه چندان دور پیروزی از آن ملت سوریه خواهد بود و تروریست‌ها و سران کشورهای غربی بدانند برای بار دیگر شکست می‌خورند.

عضو شورای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجهز کردن تروریست‌ها از سوی سردمداران حقوق بشر امری منافی حقوق بشر است، ادامه داد: تاریخ نشان داده که در هر کجای دنیا، کشورهای مستبد غربی بر آن حاکم بوده‌اند، چیزی جز فقر و بدبختی برای آن ملت دربر نداشته است.

وی تأکید کرد: عوامل آمریکا و سران کشورهای غربی با پشتیبانی صهیونیست‌ها دست به دست هم داده‌اند که تحرکاتی علیه نابودی اسلام در کشورها منطقه‌ خاورمیانه انجام دهند.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: حملات تروریستی در سوریه از اقدامات تازه و جدید آمریکا نیست و آمریکا برای تحقق سیاست‌های خود دست به تجهیز و نابودی سوریه زده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: آمریکایی‌ها و پیروان آن با این جنایت‌ها و سیاست‌های غلط علیه مردم جهان به ویژه مردم سوریه باید بدانند گور خود را در منطقه کنده‌اند.
نظرات بینندگان