arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

افزایش شدید خودکشی مردان در انگلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ودکشی مردان انگلیسی به صورت نگران کننده افزایش یافته است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ نتایج بررسی ها درباره شمار مرگ و میر جوانان انگلیسی گویای واقعیتهای تکان دهنده ای است.

بررسی ها نشان می دهد آمار خودکشی مردان و پسران جوان در انگلیس بیشتر از مجموع قربانیان این گروه سنی براثر ابتلا به ایدز یا سوانح رانندگی و یا مرگ ناشی از حملات فیزیکی است. انتشار این گزارش نشان دهنده مشکلات روحی و روانی است که مردان و پسران جوان انگلیسی با آن مواجه هستند.

سازمان آمار ملی انگلیس اعلام کرد در سال دو هزارو یازده ، شش هزار و چهل و پنج نفر در انگلیس خودکشی کردند که اکثر آنها یعنی حدود چهارهزار و پانصدو پنجاه و دو نفر ، از پسران و مردان جوان بودند.

 با این اوصاف، میزان خودکشی این گروه سنی در انگلیس به ازای هر یکصد هزار نفر، هجده ممیز دو دهم نفر است. بیشترین خودکشی این گروه سنی نیز میان افراد سی تا چهل و چهارسال است بطوریکه خودکشی آنها بیست و سه و نیم خودکشی در هر یکصد هزار نفر است. مشکلات اقتصادی و عوامل اجتماعی ازقبیل مشکلات خانوادگی و کاری و انزوای اجتماعی ازجمله علل خودکشی مردان انگلیسی است. روانشناسان درباره این معضل اجتماعی هشدار می دهند. آنها می گویند اینکه خودکشی علت اصلی مرگ و میر مردان انگلیسی است گویای مشکلی عمیق است که باید برای حل آن اقدام شود.
نظرات بینندگان