arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

منصوریان: بازیکنان ترکیه بسیار باهوش هستند

تیم ملی ایران در مقابل تیم قطر از لحاظ تکنیکی و تامتیکی برتر بود و سرمربی تیم قطر هم تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، سرمربی تیم ملی زیر 22 سال از پس برد 2 بر 1 این تیم مقابل قطر گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و به نظر من نتیجه کاملا عادلانه بود و البته بعد از زدن گل دوم بازهم امکان به ثمر رساندن گلهای بیشتر وجود داشت، اما اگر بازیکنان دقت بیشتری می کردند و شرح وظایفشان را اجرا می کردند، گل دریافت نمی کرديم. البته بعد از دریافت گل، بازيکنان به خودشان آمدند و بر اوضاع مسلط شدند و توانستند در نهايت دیدار را به نفع خوشان به اتمام برسانند.
 منصوریان در ادامه افزود: این اولين بارمان نيست که توانسته ايم قطر را شکست بدهيم. در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در مالزی هم توانستیم با همين نتيجه ی 2 بر 1 اين تيم را شکست دهیم.
 وی در ادامه گفت : نکته جالب در این مسابقه سرمربی هلندی تیم ملی قطر بود که بازی بازیکنان ایران را چه به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی و چه به لحاظ فیزیکی تحسین برانگیز دانست.
 سرمربی تیم ملی زیر 22 سال در پایان افزود: با توجه برد 1 بر صفر ترکيه برابر مراکش، ما در بازی نهایی جای هيچ اشتباهی نداریم و بايد تمام تلاشمان را معطوف آن کنيم چرا که بازیکنان ترکيه هم باهوش هستند و هم فیزیکی و کوچکترين اشتباهی غیرقابل جبران است.

نظرات بینندگان