arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

محسن رضایی: مسئله اقتصاد با خواندن دو کتاب و سر دادن شعار حل نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس نوشت:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله اقتصاد با خواندن دو کتاب و سر دادن شعار حل نمی‌شود، اقتصاد فراتر از این حرف‌هاست.

محسن رضایی‌ در جمع مردم دزفول در مصلای این شهرستان اظهار کرد: مبارزه با دشمنانی که ایران را تهدید می‌کنند و حتی اجازه فروش نفت ایران را به ما نمی‌دهند الزامی است. دشمن حتی از ورود نفت‌کش‌ها به بنادر ایرانی جلوگیری می‌کند و این خود نشان از ضعف کشورهای تحریم‌کننده ایران دارد. زیرا برای مقابله با ملت ایران به این مسائل متوسل شده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: زمانی که با دستور و اجازه مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران به مجمع تشخیص رفتم سیاست‌های اصل 44 و چشم انداز 1404 ایران را تدوین کردیم و به سران قوا ابلاغ شد. اما باز دیدیم کافی نیست مسئله خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است و باید تحولی رخ دهد، سدسازی و جاده‌سازی و سیاست گذاری خوب است اما در شرایط کنونی نیاز به تحول داریم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: با دولت و نیروهای مسلح و قرارگاه سازندگی تحولی صورت نمی‌گیرد در شرایط کنونی نیاز به برنامه جامع داریم که این برنامه با مطالعه زیاد و تفکر تهیه شده است.

وی در پایان اظهار کرد: اگر بتوانیم و اجازه پیدا کنیم این برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کنیم می‌بینیم که تمام اقتصاد کشور حتی در شرایط تهدید اقتصادی بهبود یافته، بیکاری کم می‌شود، از گرانی‌ها رها پیدا می‌کنیم، درآمدها افزایش می‌یابند، کشاورزی و صنعت و ... نیز متحول می‌شوند.
نظرات بینندگان