arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۲

معاون ميراث فرهنگي: سفر ۵۰ ميليون ايراني به سراسر کشور در هيچ کجاي دنيا سابقه ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور گفت: سفر ۵۰ ميليون ايراني به نقاط مختلف کشور در ايام نوروز سال 92 در هيچ کجاي دنيا سابقه نداشته و ندارد.

منوچهر جهانيان، معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور،پيش از ظهر پنجشنبه در جمع اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي استان فارس اظهار داشت: مراسم تجليل ستادهاي نوروزي در 26 فروردين با حضور رئيس جمهور و مسئولان ميراث فرهنگي در سطح ملي برگزار مي شود همچنين مراسم تجليل از ستاد استان فارس با حضور مدير کل ميراث فارس روز 17 فروردين اجرايي خواهد شد.

وي با اشاره به بازديد سرزده مسئولان ميراث فرهنگي و رياست جمهوري از برنامه هاي نوروزي، عنوان کرد: حضور مسئولين باعث همدلي مي شود و اين همکاري ستاد باعث شده تا حرف هاي دشمن در خصوص عدم حضور مردم در ايام نوروز و کم رنگ شدن مسافرت ها ن بي تاثير جلوه کند.

معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري همواره تاکيد بر ايجاد شادي و شعف براي مردم داشتند ابراز داشت: موفقيت هاي ايجاد شده در نوروز به خاطر زحمات اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي در سراسر کشور است چرا که همه دستگاه هاي در استان با همکاري يکديگر باعث رشد 20 درصدي اقامت و سفر به فارس شدند.

جهانيان فارس را در بحث برنامه هاي نوروزي و توجه به مسافرين پيش رو پيشقدم دانست وابراز داشت: برگزاري جشنواره هاي نوروزي و نمايشگاه هاي حاضر در مجموعه هاي متعدد گردشگري فارس کمک به استقبال بيشتر مردم از اين استان کرده است.

وي عنوان کرد: جمع آوري متکديان و معتادان در سطح شيراز و فارس باعث رضايتمندي بيشتر مسافران نوروزي شده ومردم در اين راستا رضايت کامل را از خود نشان داده اند.
نظرات بینندگان