arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲

شیخ‌های عرب در شرق آسیا چه می‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عرب های پولدار حاشیه خلیج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه «Times of India»در این خصوص این گونه می نویسد که در چند سال اخیر اعراب و شیخ­ نشین­های ثروتمند حاشیه خلیج فارس، با استفاده از ثروت و دارایی کلان خود، به منظور ارضای غرایض جنسی خود، به سمت کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا از جمله هند، مالزی و اندونزی روی آورده­ اند. مسئله جالب توجه این است که علیرغم وجود مکان­های مختلف فساد در کشورهای عربی، به ویژه امارات، شیخ نشین ها با صرف پول­های کلان به اغفال دختران و زنان ساده لوح پرداخته و از آن­ها برای رسیدن به امیال کثیف خود استفاده کنند.

 

در سال­های اخیر، شیوخ عرب به دنبال سرمایه­ گذاری­ های کلان شرکت­های خارجی در صنعت نفت، ناگهان با ثروتی بادآورده روبرو شده و به سرعت برای ارضای تمامی امیال فروخورده خود به خرج­های بی رویه و خارج از عرف روی آوردند. اعراب پی بردند که برای حضور در عرصه جهانی و عرضه اندام باید پول خرج کنند. در نتیجه با کمک ثروت نامحدود خود به تمامی نقاط جهان هجوم برده و برای تطمیع امیال خود به تفریحات مختلف روی آوردند. خریدن ماشین­های گران قیمت، سرمایه­ گذاری در تاسیس مراکز تفریحی، خرید و فروش غیر انسانی و غیر قانونی دختران، و بسیاری دیگر از موارد، جز فعالیت­ هایی هستند که عمدتا توسط اعراب جوان به انجام می­ رسند.

با وجود تمامی تفریحات و کارهای انجام گرفته توسط این انسان­های به ظاهر متمدن، باز هم کارهای عجیبی از آن‌ها سر می‌زند.

در تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته مشخص شده که عرب­های ثروتمند حاشیه خیلج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با کمک دلال­های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می دهند. اعراب مفتی اسم این ازدواج را «ازدواج حلال» نامیده­ اند، ولی ساکنین کشورهای مقصد به این نوع ازدواج­های موقت، عنوان «فاحشگی حلال» را داده­ اند.

 

گاهی اوقات در نتیجه این هوس‌بازی­های یک شبه، دختران و زنان بار شده و دردسرهای زیادی را برای روبرو شدن با این مشکل پشت سر می گذارند. یکی از مقامات کشور اندونزی بیان داشته که اعراب با پرداخت پول به خانواده­ های فقیر این دختران، آنها را راضی به ازدواج موقت می­ کنند. در یک مورد یک شیخ اماراتی با برقراری رابطه با یک دلال عرب، با پرداخت 450 دلار توانست رضایت خانواده دو دختر 13 و 14 ساله را برای ازدواج جلب نماید. این فرد عرب، پس از برقراری ارتباط نامشروع با این دو دختر نوجوان، متواری شد.

معمولا ازدواج با دختران برای مدتی بسیار کوتاه بوده و فرآیند ازدواج و طلاق همگی در یک زمان تعیین می­شوند. هزینه کلی این فرآیند بین 100 تا 500 دلار متغیر است.

 

مسئله­ ای که تا اندازه­ ای توانسته به شیوخ عرب جرات انجام این کارها را دهد اقدامات سران کشورهای اندونزی و هند است که در نظر دارند با ایجاد مراکزی قانونی، و در اصل برای جذب سرمایه­ های اعراب، امکان ازدواج­ های موقتی و به اصطلاح حلال را فراهم کنند. کارشناسان به این نوع مسافرت­ها عنوان «ازدواج­های توریستی» داده­ اند. بعضی از شرکت­ های مسافرتی از این فرصت نهایت استفاده را برده و تورهای خاصی را با عنوان "توریسم جنسی" راه اندازی کرده­ اند. در این تورها، با ارائه کاتالوگ­ های از پیش آماده شده، دختران و زنان را برای توریست­ها آماده کرده و پول‌های کلانی را از آن­ها دریافت می­ کنند.

فرج الدوساری که کارمند «سفارت عربستان در هند» است اظهار داشته در یک مورد 4 مرد عربستانی با راضی کردن خانواده­ های مستمند توانستند با دختران آنها رابطه جنسی برقرار کنند. الدوساری گفته که در کشورهای هند و حتی اندونزی هزاران کودک بدون پدر به دنیا آمده­ اند. بسیاری از این کودکان، به علت عدم مراجعه دختران و زنان به سفارت­ های شوهران یک شبه خود، بدون سرپرستی پدر، بزرگ می­ شوند.

نکته­ ای که در این­جا جلب توجه می­کند این است که با وجود شکایات انجام گرفته از این شیوخ هوس­باز، اقدامات مهمی توسط مقامات دولتی کشورهای هند و اندونزی برای جلوگیری از این ازدواج­ های موقت صورت نگرفته است. برعکس، بعضی از مقامات این کشورها از این فرآیند استقبال کرده و آن را فعالیتی بسیار درآمدزا برای کشور خود در نظر می­ گیرند. امری که در نهایت باعث هجوم تجاوزات جنسی متعدد در این کشورها خواهد شد.
نظرات بینندگان