arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

یوسف کرمی: امیدوارم جوابگوی زحمات مسئولان و کادر فنی باشم

کرمی: هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارم که با حضور مداوم در مراحل آینده اردوی تیم و رسیدن به آمادگی مطلوب، به فکر درخشش در مسابقات پیش رو خواهم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، ملی پوش تکواندوکار کشورمان گفت: با استفاده از برنامه ریزی دقیق مربیان تیم ملی و استفاده از تجارب مسابقات گذشته، شرایط ایستادنم را بر روی سکوهای برتر مسابقات برون مرزی فراهم می کنم.
يوسف كرمي تکواندوکار ملی پوش كشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو کشورمان در حالی با حضور برترین هوگوپوشان در مرکز جهانی تکواندو در حالی برگزاری است که با پیگیری چندین مرحله تمرینات مستمر و برگزاری مسابقات انتخابی متعدد، سطح آمادگی نفرات دعوت شده به این دوره از تمرینات بسیار افزایش یافته که این امر نشان دهنده برنامه ریزی دقیق کادرفنی تیم ملی برای کسب بهترین نتایج در مسابقات پیش رو است.

وي درباره روند آماده سازی خود برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو بیان کرد: با توجه به اجرای تمرینات ملی پوشان زیر نظر برترین مربیان داخلی، هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارم که با حضور مداوم در مراحل آینده اردوی تیم و رسیدن به آمادگی مطلوب، به فکر درخشش در مسابقات پیش رو خواهم بود.

کرمی که برای چندمین بار و با موفقیت در مسابقات انتخابی، جواز حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد، یادآور شد: در سنوات گذشته و در طول مدت حضورم در تيم ملي با استفاده از تجربیات مربیان و پیشکسوتان این رشته، با حضور بر شيابچانگ مسابقات آسیایی و بين المللي، مدال های رنگارنگی را به ارمغان آورده ام که امیدوارم در سال جاری نیز با از بین بردن نقاط ضعف و تمرکز بر توانایی هایم پرچم کشور را بر بام قاره کهن و جهان افراشته کنم.

دارنده مدال طلا مسابقات قهرماني جهان 2011 كره جنوبي در ادامه بيان داشت: حضور در چهار دوره مسابقات جهاني و تجربه رقابت با کسب برترین تکواندو کاران جهان، نتایج مثبتی را برایم برجا گذاشت که، امیدوارم با استفاده از این تجربیات و درخشش در رقابتهای آینده جوابگوی زحمات مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باشم.

نظرات بینندگان