arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
سی ان ان هشدار داد:

در صورت وقوع جنگ، کره شمالی 150 هزار آمریکایی را گروگان می‌گیرد/ TV5: کره شمالی این بار برای متهم کردن آمریکا، دلایل کافی دارد

تلویزیون سی ان ان گزارش داد بیش از یکصد هزار آمریکایی در کره جنوبی زندگی می کنند و سیگنال ها از کره شمالی حاکی از آن است که اگر جنگ دربگیرد ، کره شمالی این صد هزار آمریکایی را به گروگان می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلویزیون سی ان ان گزارش داد بیش از یکصد هزار آمریکایی در کره جنوبی زندگی می کنند و سیگنال ها از کره شمالی حاکی از آن است که اگر جنگ دربگیرد ، کره شمالی این صد هزار آمریکایی را به گروگان می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پیونگ یانگ یک فیلم تبلیغاتی جدید ساخته که مملو از تهدید علیه کره جنوبی و آمریکاست.در این فیلم، نیروهای کره شمالی با تانک و توپخانه به کره جنوبی هجوم می آورند.



راوی این فیلم تهدید می کند که 150 هزار آمریکایی ساکن در کره جنوبی را به گروگان می گیرند.

ژنرال والتر شارپ فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره به این شبکه گفت کره شمالی بزرگترین نیروی توپخانه ای دنیا را دارد و ارتش پرتعداد آن بسیار خطرناک است.

این ژنرال در زمان کیم جونگ ایل فرمانده نیروهای آمریکایی بوده است اما بعد از این که کره شمالی به پیشرفت هایی دست پیدا کرد و سومین آزمایش هسته ای اش را با موفقیت انجام داد ، شارپ می گوید که کیم جانگ اون رهبر کنونی بسیار خطرناک تر است.

سی ان ان مدعی می شود که آمریکا به منظور حفظ ثبات در شبه جزیره کره تاکنون در برابر کره شمالی خویشتنداری کرده است اما ژنرال شارپ می گوید الان زمان آن رسیده است که قاطعانه تر برخورد کنیم و با آگاهی دادن به مردم کره شمالی آنها را وادار به واکنش در برابر رژیم شان کنیم.

وی می افزاید: همچنین باید به کره جنوبی کمک کنیم جنگنده های رادارگریزی بسازد که موشک های کره شمالی را قبل از پرتاب شدن نابود کنند.

 TV5: دلايل کره شمالي براي متهم کردن آ‌مريکا کافي به نظر مي رسد

با توجه به پرواز بمب افکن های آمریکایی، کره شمالی این بار برای متهم کردن آمریکا، دلایل کافی در دست دارد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: تنش ها درشبه جزیره کره افزایش یافته و روسیه نسبت به این تنش ها ابراز نگرانی کرده است. کیم جونگ اون تهدید کرده است که در صورت حمله به کره شمالی،پایگاه های آمریکا در پاسیفیک را هدف قرار خواهد داد.

گزارشگر این شبکه گفت: هر بار که کره شمالی از سوی یکی از رقبا تهدید می شود، این کشور بیش از پیش توان تهاجمی خود را به نمایش می گذارد. اما این بار کره شمالی برای متهم کردن آمریکا دلایلی در دست دارد. مون کیونگ دوک از مقامات حزب حاکم کره شمالی در سخنانی از حمله به زیردریایی ها و بمب افکن های دشمن (آمریکایی ها) در صورت هرگونه جابجایی سخن به میان آورد.

گزارشگر افزود: رهبر کره شمالی از حمله موشکی احتمالی به آمریکا خبر داد. وی دستور آمادگی ارتش برای حمله به پایگاه های آمریکایی در پاسیفیک، هاوایی و گوام را صادر کرده است. پیونگ یانگ، آمریکا را متهم کرده است که بمب افکن های ب 2 خود با توانایی حمل سلاح های هسته ای را بر فراز کره شمالی به پرواز درآورده است. آمریکا نیز اعلام کرده است که این بمب افکن ها در چهارچوب عملیات آموزشی و در آسمان کره جنوبی پرواز کرده اند. واشنگتن از پاسخ به حمله احتمالی کره شمالی سخن به میان آورد. چاگ هیگل وزیر دفاع آمریکا در سخنانی اقدامات کره شمالی را تحریک آمیز و جنگ طلبانه خواند.

گزارشگر افزود: چین در واکنش به افزایش تنش بین کره شمالی و آمریکا، طرفین را به حفظ صلح در منطقه دعوت کرد. پکن، متحد سنتی کره شمالی است، از این رو واکنش ملایم چینی ها غیر منتظره به نظر می رسد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
216
180
کره شمالی خود یک کشور بی فرهنگ و عقب مانده است و حمله اش به امریکا هم نابودیش را در پی دارد و هم بهانه به امریکا و متحدانش می دهد که خطر ایران را قبل از آنکه همچون کره شمالی اقدامی کند از بین ببرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
167
239
کره شمالی قهرمان نیست بلکه کشور بدبختیه که مقامات رده بالا و ژنرالهای این کشور در ناز و نعمت زندگی می کنند در عوض مردمش در فقر و نکبت و سوتغذیه و فلاکت به سر میبرند

تولید ناخالص ملی کره شمالی چقدره؟ چه سهمی در تجارت و تصمیم گیری های دنیا داره؟ چه محصول صنعتی تولید میکنه؟ چقدر تولید علمی داره؟ درامد سرانه مردمش چقدره؟ وضعیت رفاه مردمش چطوره؟...
کره شمالی الگویی تمام عیار از حاکمانی مستبد و خودخواه رو به نمایش گذاشته که به معنی کلمه مردمش رو قهقهرا میبره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
165
164
اینهایی که عکسشون را گذاشتی رمق راه رفتن نداردن چه برسه به حمله به آمریکا
irani
|
FINLAND
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
153
124
با عرض سلام.من فکر میکنم قبل از اینکه نیروهای کره شمالی با کلاشهای دستشان بتوانند 150 هزار نیروی آمریکای را اسیر کنند؟آمریکا با بمب افکنهای بی 2 خود دها بار کره شمالی را شخم زدند.150 هزار نیرو اگر مگس هم بودند اینقدر ساده نبود که اسیرشان کنند.
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
255
367
امیدوارم یکی پیدا شه بزنه تو دهن امریکا و انگلستان تا بقیه هم جرات پیدا کنن
مرگ یکبار شیون هم یکبار
چرا همیشه جنگ و بدبختی برای ماهاست و همیشه دفاع کنیم
باید مردمشون که تو ناز نعمت هستن مثل ما طعم جنگ و ناامنی و زورگویی رو بچشن
نظرات بینندگان