arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

کاهش چشمگیر جرائم خشن در ایام نوروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده «قرارگاه ظفر» نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی کامل واحدهای این قرارگاه با توان بالا، از کاهش چشمگیر جرائم اعم از خرد و خشن و همچنین کاهش کشته‌ها در سوانح رانندگی، توام با کاهش اعمال قانون در نوروز ۹۲ خبر داد. 
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده قرارگاه ظفر با اشاره به راه اندازی و آغاز فعالیت این قرارگاه در سال جاری گفت: واحدهای قرارگاه ظفر با رویکرد جامعه و اجتماع محوری (با مردم و در میان آنان بودن) و همچنین بمنظور انجام ماموریت‌های نوروزی و ایجاد امنیت و آرامش جامعه بکارگیری شده‌اند؛ این بار اقتدار نیروی انتظامی در قالب «قرارگاه ظفر» به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
حسن کرمی با اشاره به آمادگی کامل واحدهای «قرارگاه ظفر» با توان بالا در انجام ماموریت‌های نوروزی و پشتیبانی از استان‌ها در ارائه خدمت به مسافران اظهار داشت: با هدایت و انجام آموزش‌های تخصصی از سوی یگان‌های ویژه ناجا و تمامی ظرفیت‌های آموزشی، ستادی و پلیس‌های افتخاری در ماموریت‌های نوروزی به نحو مطلوب ‌‌نهایت استفاده را کرده‌ایم و خوشبختانه تحرک، نشاط، شادابی و جنب و جوش در میان ماموران برای انجام ماموریت‌ها وجود دارد. 
 
وی هوشیاری، ابزار، امکانات و دقت را، لازمه موفقیت در ماموریت‌ها دانست و اذعان داشت: یگان‌های ویژه ناجا در سراسر کشور با راه اندازی واحدهای «قرارگاه ظفر» به دنبال حمایت از جامعه در برابر تهدیدات، جلوگیری از تعارضات، پیشگیری از مشکلات و امداد رسانی در مواقع بحران و ایجاد نظم و امنیت است. 
 
فرمانده قرارگاه ظفر با تأکید بر حضور مؤثر پلیس در ایجاد احساس امنیت در جامعه افزود: حضور مؤثر مأموران، نشانه اقتدار پلیس و عامل پیشگیری از جرم بوده و کارکنان ما در واحدهای قرارگاه ظفر، همپای مردم با حسن انجام وظیفه، در خدمتگزاری به هموطنان تمام تلاش خود را می‌کنند؛ سعی داریم در انجام ماموریت‌ها بگونه‌ای وارد عمل شویم که حداکثر موفقیت و رضایتمندی مردم را بدست آوریم. 
 
کرمی با بیان اینکه ایام نوروز برای ماموران نیروی انتظامی تنها زمانی لذت بخش است که لبخند رضایت را بر لبان مردم ببینند و احساس امنیت را در آن‌ها افزایش دهند، تصریح کرد: تمام تلاش پلیس این است تا نوروزی پرنشاط و امن برای مردم و مسافران نوروزی تامین شود. 
 
فرمانده قرارگاه ظفر با اشاره به نقش موثر واحدهای این قرارگاه از کاهش چشمگیر جرائم نوروزی، اعم از جرائم خرد و خشن، کاهش کشته‌ها درسوانح رانندگی، کاهش سوانح ترافیکی توأم با کاهش اعمال قانون خبر داد و این موارد را از جمله موفقیت‌های پلیس دانست. 
 
این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی مردم، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر، رویکرد اساسی «نیروی انتظامی» معنویت و خدمت به مردم متدین است؛ تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در انجام موفقیت آمیز ماموریت‌ها، نقش مهمی دارد. 
 
وی افزود: بمنظور بررسی وضعیت واحدهای قرارگاه ظفر، ۸ اکیپ از فرماندهان و معاونین این قرارگاه جهت بررسی و نحوه خدمت رسانی و انجام ماموریت‌ها در بخش‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی بصورت مستمر و پی در پی از این واحد‌ها بازدید کردند که با توجه به گزارش‌های رسیده از بازرسان و نمایندگان اعزامی، عملکرد واحدهای «قرارگاه ظفر» با هدایت و انجام آموزش‌های تخصصی که از سوی یگان‌های ویژه ناجا سراسر کشور به واحدهای این قرارگاه داده شده، مفید و موثر ارزیابی بوده است. 
 
سردارکرمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری‌های همه جانبه در راه اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناکام گذاشتن دشمنان قسم خورده کشور، گام‌های موثری برداریم.
نظرات بینندگان