arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

قلعه نوعی: این بازی را به برنامه ریزی غلط سازمان لیگ باختیم

قلعه نوعی: درود به شرافت خلعتبری. در آن زمان مصدوم بود اگر برای تیم ملی بازی می‌کرد نه کارایی برای تیم ملی داشت نه باشگاه .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه نوعی پس از شکست مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: اول تسلیت می‌گویم به خانواده مرحوم رجایی. ما تیم بسیار خسته‌ای را تحویل گرفتیم. به تیم سپاهان و هوادارانش تبریک می گویم. شروع بازی بسیار خوب بود و هرچه به انتها می‌رفتیم، بازی بهتر می‌شد اما بازیکنان ملی ما در ادامه خسته‌تر می‌شدند. تعویض‌های ما تا حدی جواب داد ولی در انتهای بازی همه به دنبال تمام شدن بازی بودند. فرزاد حاتمی هم یک موقعیت خوب را از دست داد که اگر گل می‌شد شاید نتیجه جز این می‌شد. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که از تعطیلی و از وقت خوانواده‌هایشان زدند و در استادیوم حاضر شدند.
او در پاسخ به سوالی درباره حضور محمدرضا خلعتبری در این دیدار گفت: درود به شرافت خلعتبری. در آن زمان مصدوم بود اگر برای تیم ملی بازی می‌کرد نه کارایی برای تیم ملی داشت نه باشگاه اما بازیکن مصدوم استقلال در ترکیب می‌رود و بازیکن سپاهان به تهران می‌آید اگر ما این کار را می‌کردیم آنهایی که قلم‌شان برای چشم‌آبی‌هاست ما را می‌کوبیدند. ما این بازی را فدای سازمان لیگ شدیم. 4 بازیکنمان خسته آمدند و فقط ریکاوری کردند. اگر خلعتبری این کار را کرده از باشگاه پول گرفته است و درود به شرفش اما بازیکنان ما این کار را نکردند. توقع داشتیم خسرو حیدری استراحت کند. مقابل نفت 2 امتیاز سوزاندیم و به خسرو گفتیم به تیم ملی نرو اما رفت و بازی کرد و خسته برگشت. این بازی را به برنامه ریزی غلط باختیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به انتقادی درباره ی بیک زاده و اشجاری اظهار داشت: آقای اشجاری که متاسفانه با یک موتور تصادف کرده و بیک زاده هم بد نبود، از سویی نمی دانم ایراد سیاوش چیست که انتقاد می کنید. به اندازه کافی دوید و اتفاقا من فکر می کنم تعویض بیک زاده باعث کنده شدن جناح چپ مان شد. کل بازی در اختیار ما بود و جز پنج دقیقه اول ما آرام آرام بازی را در اختیار گرفتیم و فشار ما باعث اخراج طالبی شد. با اینحال توقع از خسرو حیدری بیشتر بود. او که با وجود مصدومیت برابر کویت به میدان رفت، اگر کار عاقالانه ای را که خلعتبری انجام داد را انجام می داد به نفع ما بود ولی حضورش در تیم ملی باعث شد کیفیتش در این دیدار پایین بیاید.
وی در مورد اینکه تیم را برای قهرمانی در سه جام بسته‌اید اما استقلال اکنون شرایط بحرانی دارد و چرا بازیکنان دیگر استقلال حاضر به زدن پنالتی نشدند، گفت: تمرین پنالتی انجام دادیم اتفاقا جزو ۵ پنالتی‌زن اول، به جای امیرحسین گفتیم فرهاد مجیدی پنالتی بزند او گفت نمی‌زنم پنالتی ششم هم رحمتی زد که جزو پنالتی‌زن‌های خوب ماست و حمودی هم گفت پنالتی نمی‌زنم. برای ششم و هفتم هم برنامه داشتیم. خدا پدر فرهاد را بیامرزد که گفت پنالتی نمی‌زنم اما در مورد پنالتی‌ها خودتان می دانید ماجرا چیست.
قلعه‌نویی در مورد اینکه روز گذشته گفته بودید که وای به حال ما اگر بازی 120 دقیقه شود گفت: ما برنامه نداریم فردا ریکاوری پس فردا تمرین از هواپیمایی زاگرس تشکر می‌کنم اگر با برنامه هوایی باشگاه می‌رفتیم وامصیبتا بود. کی‌روش هر کار خواست انجام داد و فدراسیون هم پذیرفت. ما یک خواسته داشتیم نپذیرفتند. مربی ایرانی را له می‌کنند اما به مربی خارجی همه‌اش بله بله می‌گویند. به خاطر بازی با مالدیو لیگ را تعطیل می‌کنیم و برای بازی با کویت اینگونه به بازیکنان فشار می‌آوریم.
او درباره ی برنامه اش برای بازی برابر الهلال، بیان داشت: صرفا باید ریکاوری کنیم و سپس راهی عربستان شویم. باید از شرکت البرز هم تشکر کنم که مسیر پروازی جدید به ما داد، چراکه اگر قرار بود با مسیری که با باشگاه برایمان برنامه ریزی کرده بود می رفتیم فشار زیادی به ما وارد می شد. اما در حال حاضر زمان ریکاوری داریم و می توانیم بهتر باشیم، بگذارید این را هم بگویم آقای کی روش هرچه خواست کرد ولی ما یک خواهش کردیم که بازیمان از 23 به 24 منتقل شود که مخالفت کردند یا گفتیم این بازی را در تاریخی دیگر برگزار شود که بازهم مخالفت کردند.این برنامه ریزی غلط است که برای یک بازی سه هفته لیگ راتعطیل کنیم که نتیجه اش سه روز سه روز بازی کردن شود.
وی در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده گفته استقلال مشکل مالی ندارد، گفت: همه در تلاش هستند که مشکلات مالی حل شود یک ریال شب عید بازیکنان نگرفتند و توقع داشتیم پاداش بگیریم و کادر فنی 20 درصد هم نگرفته است 6 نفر خوب پول گرفته اند اما بقیه نه. این شکست ربطی به مسایل مالی ندارد اما ما مشکلات مالی داریم که تاثیرات خودش را دارد. صد درصد باید آسیا و لیگ را جدی بگیریم. کرانچار هم گفت حیف شد باید این دو تیم در فینال بازی می‌کردند. تاج مقصر نیست او وارث ویرانی‌ای است که دیگران درست کرده‌اند اگر برنامه ریزی خوب بود کار به اینجا نمی‌کشید.
قلعه نوعی درپاسخ به این سوالی درباره ی فشار تماشاگران و حضور مجیدی و تعویض برهانی گفت: تماشاچی باید بگذارد مربی کار خودش را بکند. هر ده سال و هر نسل یک بازیکن را دوست دارد و این طبیعی است. یکی از علت هایی که مجبور شدیم آرش راتعویض کنیم این بود که گویا به من الهام شد که آرش اخراج می شود، تنها دلیل تعویض او همین بود وگرنه آرش بازی خوبی به نمایش گذاشت. البته این را هم بگویم همه کارت های فغانی هم درست بود و به تیم داوری هم تبریک می گویم، به خوبی مدیریت کرد و قانون را پیاده کرد. من به بچه ها هم گفته بودم که به داور کاری نداشته باشند؛ آرش هم یک کار بچه گانه کرد و توپ را با دست زد و اما کارت دوم خسرو را باید فیلمش را ببینیم وشاید شما به علت وضعیت دیدتان بهتر تشخیص داده باشید ولی من زاویه مناسبی نداشتم.
قلعه‌نویی در مورد اینکه برخی بازیکنان استقلال می‌گویند هر کس صدایش بلندتر بود پول می‌گیرد و در ترکیب است، گفت: چون دفاع سپاهان قوی بود بازیکنان سرعتی گذاشتیم اگر این مصاحبه‌ها را می دانستیم، شاید کاری می‌کردیم، سررشته داری(مدیر رسانه‌ای استقلال) به ما این حرف‌ها را نگفته بود. اینجوری نیست که هر کس صدایش بلندتر است پول بگیرد. فتح الله زاده پول بگیرد به همه بازیکنان می‌دهد.


نظرات بینندگان