arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

پیروزی تیم های منچستری بر حریفان و شکست چلسی/ سایر نتایج لیگ انگلیس

رقابتهاي هفته سي ام ليگ برتر انگليس برگزار شد چلسي مقابل ساوتهمپتون مغلوب شد اما تيم هاي منچستر یونایتد،آرسنال، منچسترسيتي و تاتنهام مقابل حريفان به برتري رسيدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، آرسنال در حضور بيش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه امارات موفق شد با نتيجه پر گل 4 بر يک از سد ميهمان خود ردينگ بگذرد. ژروينيو (11)، سانتي کاسورلا (48)، اوليويه ژيرو (67) و  مايکل آرتتا(77، پنالتي) گل هاي آرسنال را در اين بازي به ثمر رساندند.
تيم فوتبال منچستريونايتد در حضور نزديک به 44 هزار تماشاگر ورزشگاه لايت موفق شد ميزبان خود ساندرلند را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد.

تک گل اين بازي را  تيتوس برامبل مدافع ساندرلند به اشتباه درون دروازه خودي قرار داد تا يونايتد يک قدم ديگر به بيستمين قهرماني اش در رقابتهاي ليگ نزديک شود.


منچسترسيتي مدافع عنوان قهرماني رقابتها نيز در حضور بيش از 47 هزار تماشاگر ورزشگاه اتحاد با نتيجه 4 بر صفر ميهمان خود نيوکاسل را شکست داد. کارلوس ته‌وز(41)، داويد سيلوا (45)، ونسان کمپاني (56) و جيمز پرچ (69، گل به خودي) گل هاي منچسترسيتي را در اين بازي به ثمر رساندند.

اما چلسي در حضور بيش از 31 هزار تماشاگر ورزشگاه سنت مري با نتيجه دو بر يک مغلوب ميزبان خود شد. در اين بازي ابتدا جي رودريگز (23) ساوتهمپتون را پيش انداخت اما جان تري در دقيقه 33 نتيجه را به تساوي کشاند. اما 2 دقيقه بعد ريکي لامبرت گل دوم و پيروزي بخش ساوتهمپتون را به ثمر رساند تا چلسي با اين شکست به رده چهارم جدول سقوط کند.

تاتنهام موفق شد با پيروزي 2 بر يک مقابل سوانزي سيتي به رده سوم رسيد. يان ورتونگن (7) و گرث بيل(21) گل هاي تاتنهام را در اين بازي به ثمر رساندند و ميچو در دقيقه 71 تک گل سوانزي را وارد دروازه برد فريدل کرد.


سوانزي 1 – تاتنهام 2
وستهام 3 – وست بروم 1

ويگان 1 – نورويچ سيتي صفر
اورتون 1 – استوک سیتی صفر

نظرات بینندگان