arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

کاروان پیاده کربلایی ها برای زیارت امام رضا به میامی رسید/ پیرمرد 85 ساله در کاروان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کاروان زیارتی پیاده انصارالولایه از کشور عراق در راه پیمودن مسیر تا مشهد مقدس، به میامی رسید و مورد استقبال گرم مردم این شهر قرار گرفت.

موسس و مسئول کاروان انصار الولایت کربلا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این کاروان حدود هفت سال است که تاسیس شده و ستاد مرکزی این کاروان نیز در کربلا قرار گرفته است.

ابواحمد با اشاره به اینکه تعداد افراد حاضر در کاروان انصار الولایت کربلا 170 نفر است افزود: این افراد از 28 روز پیش از مرز مهران وارد ایران شده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه این کاروان زیارتی حدود 9 روز دیگر در راه خواهد بود تا به مشهد الرضا(ع) برسد، خاطر نشان کرد: کاروان انصار الولایت کربلا تا بعد از شهادت حضرت زهرا (س)در مشهد مقدس خواهد بود.

مسئول کاروان انصارالولایه کربلا در خاتمه هدف از این حرکت خود جوش را عرض ارادت و تسلیت شهادت بانوی مکرم اسلامی حضرت فاطمه زهراء به ساحت مقدس امام رضا(ع) و امام زمان(عج) ذکر کرد.

ابواحمد در خاتمه به حضور پرشور جوانان در این کاروان با شور و اشتیاق فراوان و محبت به اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: این جوانان مهمترین هدف اصلی حضور خود را قرار گرفتن در بین یاران امام زمان (عج) می دانند و امیدوارند با این کار به خدا نزدیکتر شوند.  

لازم به ذکر است "خلف سند" با 85 سال و "فائز باوی" با 21 سال سن به ترتیب پیرترین و جوان ترین افراد این کاروان بودند.

نظرات بینندگان