arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

جامعه روحانیت مبارز به مصداقی برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هنوز به مصداقی برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌ایم و تنها در راستای تدوین شاخص‌ها و نقشه راه فعالیت کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز در شرایط کنونی تنها شاخص‌های کلی را تعیین کرده است و در این خصوص به بررسی مصادیق وارد نشده است، اظهار داشت: برای تعیین این نقشه زمان زیادی صرف شده است، اما مسیر تعیین شده بسیار معقول و اجرایی است.

*تعیین مصادیق پس از آغاز تبلیغات

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره معرفی مصداق و کاندیدای جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: پس از آنکه تبلیغات آزادانه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد، فعالیت جامعه روحانیت نیز در این زمینه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تعیین مصادیق فعلا زود است، بیان کرد: در شرایط کنونی بسیار زود است که برای مصادیق بحث کنیم و تنها به فعالیت‌های انتخاباتی اشراف داریم.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه تلاش خود را برای تعیین کاندیدایی اصلح می‌کنیم، گفت: برای تعیین کاندیدای اصلح، کاری و کارشناس براساس نظرات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد.

*نقشه راه تبیین شده است

وی اضافه کرد: پس از آغاز تبلیغات و عرضه کاندیداها به جامعه در ابتدا سه کاندیدا از بین همه انتخاب می‌شود و سپس فعالیت‌ها برای بررسی این سه نفر آغاز خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین عنوان کرد: در تلاش هستیم تا این سه نفر براساس مقبولیت موجود در جامعه باهم به رقابت بپردازند و از میان آنها یک نفر را انتخاب خواهیم کرد و به مردم معرفی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در این دوره تلاش داریم تا براساس شاخص‌های تعیین شده انتخاب کنیم و در این زمینه شاخص‌های موجود مسیر راه برای فعالیت در این عرصه است.
نظرات بینندگان