arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

استخدام براي يک ماموريت محرمانه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نارنجي: چارلي کينديل پس از سالها کار در مايکروسافت و فعاليت در تيم ويندوز فون سال گذشته اين شرکت را ترک کرد. و اکنون برخي سايت ها خبر از کوچ او به آمازون مي دهند. پس از ۲۱ سال فعاليت مايکروسافتي که شامل پست هايي چون مدير عمومي تيم ويندوز فون هم بوده است، اکنون دليل حضور کينديل در آمازون چه مي تواند باشد؟

البته اين موضوع هنوز نامشخص است و وي هم در اين خصوص تا کنون سکوت اختيار کرده است. و البته همين باعث شده تا جرقه هاي بيشتري به انبار کاه شايعات و حدسيات بيفتد و موارد بسياري در اين مورد شنيده شود. اصل مطلب هم اين است که احتمالا امازون به دنبال راه اندازي پلتفرم موبايل خود است. مدت ها است که شايعات در خصوص برنامه هاي آمازون براي توسعه يک اسمارت فون اختصاصي در اينترنت دهان به دهان مي چرخند.

آيا بازار گنجايش اين را دارد که يک شرکت ديگر درون رودخانه پر تلاطم توسعه تلفن هاي هوشمند شيرجه بزند؟ اين بستگي به آن دارد که آمازون بخواهد در اين صنعت روي پاي خود بايستد، يا با تکيه بر عصاي اندرويد وارد بازار شود. البته کينديل خبر ورود به آمازون را در وبلاگ خود همراه با برخي حقايق و شوخي هاي آوريل در هم آميخته است. اما تنها چيزي که اکنون مي دانيم، اين است که پيوستن وي به آمازون قطعي بوده و براي اطلاعات بيشتر بايد منتظر اظهار نظر آمازون بمانيم.
نظرات بینندگان