arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

قلعه‌نویی: فینال زودرس را بردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فینال زودرس آسیا را برنده شدیم، بازیکنانم مرد روزهای سخت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه نوعی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر الهلال اظهار کرد: لطف خدا و اهل بیت شامل حال استقلال شد که ما توانستیم برنده بازی از زمین خارج شویم. الهلال تیم تاکتیکی و فوتبال بلدی است اما ما در این بازی زمان و فضا را از حریف گرفتیم.
وی ادامه داد: بازی بسیار سختی داشتیم چون الهلال یک تیم تاکتیکی و با برنامه بود و در ابتدای مسابقه می‌خواستیم به حریف‌مان فضا ندهیم و به خوبی روی این تیم شناخت داشتیم، نقاط قوت الهلال به ویژه خط هافبک‌شان را از کار انداختیم.  الهلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه فشار آوردند که ما تغییراتی دادیم و می‌دانستیم که آنها از دقیقه 70 به بعد تحلیل رفته و بدن‌هایشان کم می‌آورد.
قلعه نویی با اشاره به اینکه دیدار استقلال و الهلال فینال زودرس آسیا بود گفت: خدا را شکر می کنم که این بازی مهم را بردیم. هر چند این باخت از ارزش های تیم خوب الهلال کم نمی‌کند. مطمئن باشید که ما برای دقایق زیادی از این بازی برنامه داشتیم.
یک خبرنگار عربستانی از سرمربی استقلال سؤال کرد شما در طول بازی خیلی عصبانی بودید و می‌خواستید روی داور فشار روحی وارد کنید و اینگونه پیروز شوید و در طول 90 دقیقه تاکتیک خاصی نداشتید که قلعه‌نویی گفت من فکر می‌کنم این دوستمان از باخت الهلال خیلی ناراحت است که اینگونه سؤال می‌پرسد، اگر بازی را به دقت دیده باشید دو تیم فوتبالی کاملاً تاکتیکی ارائه کردند و اعتقاد دارم داور پنالتی صد درصد ما را روی ایمان موسوی نگرفت و به جز آن صحنه در طول بازی او و تیم داوری‌اش خوب کار کردند و تنها روی همان یک صحنه به موسوی اخطار اشتباه دادند.

سرمربی استقلال با تشکر از بازیکنان تیمش گفت: به آنها خدا قوت می‌گویم. بازیکنان استقلال شرافتمندانه و مردانه بازی کردند. با اینکه 4 روز پیش بازی سختی با سپاهان داشتیم اما آنها غیرت ایرانی‌شان را نشان دادند و ثابت کردند که ایرانی مرد روزهای سخت است و در این شرایط دشوار بهترین تصمیم‌ها را می گیرد. همچنین باید از دو شرکت هواپیمایی که به انتقال ما به اینجا کمک کردند تشکر کنم. شاید آنها هم سهمی در این پیروزی دارند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند در این فصل قهرمان آسیا شود، گفت: من روز گذشته هم در نشست خبری قبل از بازی گفتم که این گروه، گروه مرگ است و هر تیمی که صعود کند می تواند تا مراحل بالاتر هم پیش رود.

نظرات بینندگان