arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

هیلاری نویسنده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حال نوشتن کتابی است که در آن دیدگاه های خود را درباره نقش آمریکا در مسائل جهانی بیان می کند.

به گزارش انتخاب، این کتاب که اولین کتاب کلینتون پس از پایان دوره وی به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا به شمار می رود، قرار است تابستان سال 2014 میلادی در انتشارات سایمون اند شوستر منتشر شود.

جاناتان کارپ رئیس این موسسه انتشاراتی گفت‌:«این کتاب، منبع نهایی برای آنهایی است که به مسائل جهانی و جایگاه آمریکا در جهان امروز علاقه مند هستند.»

موضوعاتی که در این کتاب به آنها پرداخته خواهد شد عبارتند از کشته شدن اسامه بن لادن، خروج نظامیان آمریکایی از عراق و افغانستان، قیام های موسوم به بهار عربی و افزایش قدرت چین.

بر اساس اعلام این موسسه، تغییرات آب و هوایی، حقوق بشر و نقش زنان در عرصه جهانی جزو دیگر موضوعاتی است که به آنها پرداخته خواهد شد.

هیلاری کلیتون که نتوانست در سال 2008 میلادی نامزدی حزب دموکرات را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بدست آورد به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات سال 2016 میلادی در نظر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، کلینتون در سال 2016 میلادی شصت و نه ساله خواهد بود و نظرسنجی ها نشان می دهد در صورتی که بخواهد وارد عرصه انتخابات شود و به عنوان اولین رئیس جمهور زن آمریکا انتخاب شود از حمایت بالایی در میان دموکرات ها برخوردار خواهد بود.
نظرات بینندگان