arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
همراهان سه برابر بازیکنان

اعزام کاروان 83 نفره تیم بی پول به عربستان/ تقلید از دولتمردان؟

در حالی که بازیکنان غیرتی و مسئولان باشگاه استقلال از مشکلات مالی به شدت گلایه داشتند، با این حال کاروانی83 نفره را عازم عربستان کردند تا پشتیبان استقلال باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با تیم الهلال در شرایطی راهی عربستان شد که در ترانسفر بازیکنان نیز به مشکل هواپیمایی خورد و حتی در دو نوبت بازیکنانش را ترانسفر کرد علاوه بر آن  علی فتح الله زاده، کادر فنی و بازیکنان این تیم به شدت از مشکلات مالی و عدم پرداخت ها گلایه داشتند و سر مربی تیم هم بازیکنان را بخاطر دریافت نکردن مبالغ قراردادشان غیرتی خواند که بدون توجه به مسائل مالی غیرتمندانه بازی می کنند. در این راستا برخی از آعوامل باشگاه عنوان می کردند که با این شرایط تامین هزینه اعزام تیم به عربستان سخت و دشوار خواهد بود. اما با وجود این مشکلات مالی استقلالی ها با کاروانی 83 نفره راهی عربستان شدند که در نوع خود جالب بود.
در این کاروان پر تعداد که دو بازیکن اصلی این تیم به نام های فرهاد مجیدی و حسن اشجاری نیز حضور نداشتند، تعداد زیاد همراهان به زعمی سه برابر چه فایده ایی می تواند برای تیم داشته باشد. افرادی در این سفر استقلال را همراهی می کردند که بعضا ارتباطی هم با این باشگاه ندارند.
کاروان پرتعداد استقلال در شرایطی که دلار به قیمت سرسام آور محاسبه می شود عازم عربستان شد و همچنین چندی است که  مشکلات مالی صدای همه عوامل این باشگاه را درآورده بود اما مشخص نیست چرا با وجود مشکلات شدید مالی، مسئولان باشگاه در این اعزام این کمبودها و مشکلات مالی را لحاظ نکرده بودند؟ قطعا پاسخ آنها این خواهد بود که به خاطر سفر زیارتی مکه و مدینه این تعداد را با خود همراه کرده بودند! شاید هم همین کاروان پرتعداد در پیروزی 2 بر یک برابر الهلال تاثیر مثبت داشت! بودجه دولتی را شاید در راستای تقلید از دیگر مسئولان دولتی هزینه می کنند تا استادیوم عرب ها خالی نماند.

 

نظرات بینندگان