arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

چند تن از هواداران به سلیمانی معترض بودند/کمیته انضباطی ضعیف‌ترین کمیته است

سرمربی تیم دسته اولی فوتبال ملی حفاری اهواز گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و تنها چند تن از هواداران به سلیمانی معترض بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، داریوش یزدی در مورد اتفاقات پایان بازی شهرداری بندرعباس که با شکست 3 بر 2 تیمش همراه بود و هواداران به یدالله سلیمانی ناظر داوری بازی اعتراض داشتند، گفت: درگیری به وجود نیامده و تنها چند تن از هواداران به آقای سلیمانی اعتراض داشتند.

وی افزود: خود ما هم معترض بودیم و دلیل اینکه چرا داور شیرازی برای مسابقه ما گذاشته‌اند مبهم بود. با برق شیراز در انتهای جدول رقابت نزدیکی داریم و چرا باید داوری برایمان انتخاب شود که هم استانی برقی‌ها باشد. همچنین قرار بود بازی‌ها به صورت همزمان برگزار شود که به یک باره بازی برق شیراز لغو شد. در جریان مسابقه نیز چند صحنه مشکوک اتفاق افتاد و این باعث شد که هواداران معترض شوند.

یزدی تاکید کرد: تیم ما مثل برقی‌ها نمایندگان استانشان در فدراسیون حضور ندارد. سایپای شمال نیز نفوذش از ما بیشتر است. در دیدار مقابل مس رفسنجان نیز داور یاسوجی گذاشتند که این دیدار نیز به سمت درگیری می‌رفت که حضور بهروان باعث خاتمه یافتن حاشیه‌ها شد.

به گزارش فارس سرمربی ملی حفاری اهواز خاطرنشان کرد: متاسفانه حق تیم‌ها در حال ضایع شدن است و اتفاقاتی در بیرون از مستطیل سبز وضعیت بازی ها را مشخص می کند. این مسائل همه ساله وجود دارد اما ثابت کردن آن سخت است. همه می‌دانند در لیگ یک به دلیل نبودن ذره‌بین‌های مناسب چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. همه می‌دانند مربیان منشوری نباید حضور داشته باشند اما همه آنها حضور دارند. کمیته انضباطی‌مان هم ضعیف‌ترین کمیته است و می‌بینیم رای‌هایی که صادر می‌کنند یک روز بعد لغو می‌شود. سؤال من این است که آیا اینگونه چیدمان داوری درست است؟

 وی در مورد اینکه گفته می شود درگیری هایی به وجود آمده و سلیمانی کارت بازیکنان این تیم را ضبط کرده است،‌ یادآور شد: درگیری به وجود نیامده و ما چیزی ندیدیم. در آخر بازی چند تن از هواداران به سلیمانی اعتراض داشتند. از سلیمانی خواستیم جوابی ندهد اما خود ایشان جلو می رفتند و باعث می شدند اعتراضات بیشتری انجام شود. این موضوع که گفته می شود کارت ها ضبط شده است اطلاعی از آن ندارم و فکر نمی کنم چنین اتفاقی افتاده باشد چرا که سرپرست تیم به من چیزی اعلام نکرده است.

نظرات بینندگان