arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

یدالله سلیمانی: به کسی ارتباط ندارد چه داورانی برای این مسابقات می‌گذاریم

عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: هواداران ملی حفاری به گذاشتن داور شیرازی اعتراض داشتند که این موضوع به آنها ارتباطی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، یدالله سلیمانی در مورد اتفاقاتی که در پایان دیدار شهرداری بندرعباس و ملی حفاری اهواز افتاد و اینکه گفته می شود او کارت بازیکنان ملی حفاری اهواز را ضبط کرده است، گفت: چنین چیزی نبوده است. به عنوان ناظر داوری کاره‌ای نبودم و این کارها مربوط به ناظر فدراسیون است. هر اتفاقی که افتاده گزارش کردم. هواداران ملی حفاری اهواز به اینکه چرا داور شیرازی برای این مسابقه گذاشتیم اعتراض داشتند که این موضوع اصلا به آنها ارتباطی پیدا نمی‌کند.

وی در مورد اینکه سرمربی ملی حفاری اعلام کرده سلیمانی خودش وارد این اعتراضات می شده است، به فارس گفت: سرپرست این تیم آقای خسروی هواداران را تحریک کردند و آنها چنین برخورد توهین‌آمیزی انجام دادند. یک ساعت پس از پایان مسابقه برای خروج از ورزشگاه وارد زمین شده که دیدیم علیه داوری و من فحاشی می‌کنند. حتی بطری‌های آب به سمت‌مان پرتاب می‌شد که برای حفظ سلامت‌مان به راهرو رفتیم. با وجودی که پلیس از ورزشگاه رفته بود تماس گرفته و آنها بازگشتند. به من گفتند اگر شکایت کنم آنها را 24 ساعت در بازداشتگاه نگه می‌دارند اما به دلیل قرار داشتن در عید نوروز از این کار صرف نظر کردیم.

نظرات بینندگان