arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

کرانچار: در بازی با الاهلی رفتار تماشاگران نسبت به سازمان لیگ منطقی بود

کرانچار گفت: بازی فردای تیمش از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و بازیکنانش برای ماندن در کورس قهرمانی باید بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و نفت تهران عنوان کرد: اکنون شرایط مان بعد از بازی با الاهلی بهتر شده و یک روز استراحت بیشتر برای ما واقعا خوب بود. به هر حال در خلال چهار روز دو مسابقه سنگین برگزار کرده‌ایم اما بعد از بازی با الاهلی تمرکزمان روی بازی با نفت بود.
وی در ادامه افزود: مسابقه‌ فردا از اهمیتویؤه ایی برای ما برخوردار است؛ چرا که برای ماندن در کورس قهرمانی باید بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و نباید بنشینیم و نگاه کنیم که آیا حریفان‌مان دچار اشتباه می‌شوند یا خیر. درست است که در بازی رفت برابر نفت پیروز شده‌ایم اما مطمئن هستم که تیم نفت در بازی فردا تیمی کاملا دگرگون شده است و سرمربی نفت نیز آشنایی کامل با سپاهان دارد و ما باید کاملا هوشیار باشیم ولی من ایمان دارم که بازیکنان ما پیروزمندانه ظاهر می‌شوند.
وی در خصوص رفتار تماشاگران در بازی با الاهلی افزود: به نظر من عکس‌العمل تماشاگران در بازی با الاهلی نسبت به سازمان لیگ کاملا منطقی بود. آنها می‌دانستند که این برنامه‌ریزی سازمان لیگ چقدر به تیم سپاهان ضربه زده است و به همین دلیل این شعارها را سر دادند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوالی که چرا در بازی‌های اخیر از علی احمدی کمتر استفاده کرده‌اید، گفت: علی احمدی از ناحیه عضله گردن مصدوم شده است و آمادگی کامل را ندارد که ما در هر بازی از او استفاده کنیم. البته در بازی با تراکتور سه کارته بود ولی بعد از بازی با تراکتور و در ایام تعطیلات نوروز در تمرین‌ها مصدوم شد و تدابیر ویژه پزشکی روی او اعمال می‌شود و امیدواریم بتوانیم از قابلیت‌های او استفاده کنیم. همچنین محرم نویدکیا تحت تدابیر ویژه پزشکی قرار دارد؛ چرا که از ناحیه زانوی چپ در بازی با استقلال مصدوم شد و در بازی با الاهلی ما واقعا نیاز داشتیم که از محرم نویدکیا استفاده کنیم.
کرانچار درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: قبل از برگزاری نیمه نهایی جام حذفی با استقلال مدیران دو باشگاه در سازمان لیگ جلسه داشتند و ما سعی کردیم منافع هر دو طرف حفظ شود و بازی در روز مطلوبی برگزار شود که هم به نفع استقلال باشد هم به نفع سپاهان اما سازمان لیگ پافشاری کرد که بازی باید در همان تاریخ برگزار شود و دیدیدم که این کار به دودش به چشم تیم سپاهان رفت. به عقیده من باید این برنامه‌ریزی‌ها برای سه تیم آسیایی مدت‌ها قبل انجام می‌شد. البته ما به منافع تیم ملی احترام می‌گذاریم اما به هر حال عملکرد سازمان لیگ متناقض است.
کرانچار درباره هواداران سپاهان گفت: هواداران سپاهان بر گردن ما حق دارند و ما باید بتوانیم هر دو جام حذفی و لیگ برتر را برای آن‌ها کسب کنیم. البته دستیابی به جام آسیایی کمی برای ما سخت شده است و باید در عربستان پیروز شویم و فردا یک فینالیست دیگر جام حذفی نیز مشخص می‌شود. به هر حال امیدوارم که بتوانیم حداقل یک جام را برای هواداران سپاهان به ارمغان بیاوریم.
کرانچار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ هم به گونه‌ای شود که مانند اروپا نظم و انضباط حاکم باشد و طوری عمل کنند که منافع ملی و منافع باشگاه‌ها با برنامه‌ریزی خوب حفظ شود و بدون هیچ جابه‌جایی بازی‌ها انجام شود.


نظرات بینندگان