arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

مرفاوی: به عقیده من داور به اشتباه پنالتی گرفت

مرفاوی: به داور اعتراضی نداشتیم، بلکه با بازیکن خودم صحبت می‌کردم. داور به اشتباه من را اخراج کرد، دنبال کسب نتیجه به هر قیمتی نیستم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل فولاد گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و با یک دفاع مناسب اجازه ندادیم فولاد بازی همیشگی خود را ارائه کند و به نتیجه برسد و با انجام یک بازی سرعتی حریف را میخ‌کوب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: تیم فولاد به دلیل میزبانی و حضور تماشاگرانش عملکرد خوبی داشت ولی دو گلی که به ثمر رساندند، یکی دروازه‌بان ما توپ را درست ندید و دیگری نیز داور به عقیده من به اشتباه پنالتی گرفت ولی روی این موضوع نیز حساس نیستم.
مرفاوی در مورد اخراجش از سوی داور گفت: به داور اعتراضی نداشتیم، بلکه با بازیکن خودم صحبت می‌کردم. داور به اشتباه من را اخراج کرد، دنبال کسب نتیجه به هر قیمتی نیستم و همیشه سعی کردم فوتبال خوبی به نمایش بگذارم.
وی در ادامه افزود: در نتیجه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند برنامه‌های من را به خوبی در زمین پیاده کنند و از فولادی که در رده چهارم جدول قرار دارد، یک امتیاز بگیرند.

نظرات بینندگان