arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
سپاهان 3 نفت 1

سپاهان نفت تهران را به آتش کشید/ آواز قهرمانی

از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهانی‌ها تمام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 سپاهان و نفت تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه سه بر یک پیروز شد و به صدر جدول صعود کرد.
هر 2 تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و حملات زیادی روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند.
سپاهان با وجود اینکه از دقیقه 42 به بعد با اخراج اروین بولکو 10 نفره بازی می‌کرد اما با این وجود توانست مقابل حریف خود 3 بر یک به پیروزی برسد و به صورت موقت صدرنشین شود.
گل‌های این بازی را اروین بولکو (12)، محمدرضا خلعتبری (45) و امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی (88) برای سپاهان و همچنین امین منوچهری در دقیقه 53 برای نفت تهران به ثمر رساندند.
نفت تهران در دقیقه 38 یک ضربه پنالتی را توسط وریا غفوری از دست داد. . همچنین بهمن کامل از تیم نفت هم در دقیقه 88 با کارت قرمز مستقیم روبه‌رو شد. 
سپاهان با این برد 62 امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. آخرین بازی از هفته سی و یکم را دو تیم استقلال و گهر دورود روز جمعه 23 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.
هواداران سپاهان در جریان مسابقه با توجه به برتری تیم‌شان سرود قهرمانی سر دادند.

 

نظرات بینندگان