arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

رویانیان: آقایانی که علیه من جوسازی کردند بازنده اصلی هستند.

محمد رویانیان گفت: مردم گیلان و بویژه مردم رشت بزرگتر از این حرف‌ها هستند و دست‌های پشت صحنه فوتبال ما را خراب می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار کرد: انصافا با وجود فشار زیادی که در 48 ساعت گذشته روی تیم بود، بازیکنان ما با غیرت و قدرتمندانه بازی کردند و با صعود به فینال، دل هواداران را شاد کردند. به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. تأسف شدیدتر من از افرادی است که اقداماتی انجام دادند تا علیه من فحاشی شود. غیر قابل تصور بود که به من بی‌حرمتی شود. من به احترام جوانان و هواداران داماش از همه چیز می‌گذرم، اشکالی ندارد.
رویانیان در پاسخ به این سوال که دوست دارید فینال جام حذفی در چه شهری برگزار شود، گفت: امیدوارم بازی فینال در مشهد مقدس باشد تا یک جشنواره فرهنگی آنجا برگزار شود. وقتی در مشهد بازی کنیم دیگر برد و باخت فرقی ندارد و ارزش‌ها در آنجا زنده می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که پیش از بازی برای پرسپولیس به وجود آمده بود گفت: برای کسانی که این کارها را کردند متأسفم مخصوصاً اینکه خودشان را پرسپولیسی می‌دانند. اینها برنامه‌های پشت صحنه است. کسانی که فقط مدعی پرسپولیسی بودن هستند اما با جوسازی در رشت باعث شدند جوانان رشتی آن لقب‌ها را به من بدهند. و حتی به سید جلال حسینی که نمونه یک ایرانی با غیرت است هرچه از دهانشان بیرون آمد گفتند.من از آن جوانان ناراحت نیستم.
وی ادامه داد: من به عده‌ای تخریب‌گر که تحت تاثیر پول و توطئه‌ی برخی افراد، چنین حرکاتی را در طول بازی انجام دادند می‌گویم که مردم گیلان و بویژه مردم رشت بزرگتر از این حرف‌ها هستند.

نظرات بینندگان