arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

متکي: براي پز سياسي به ميدان نيامدم/ حتی یک متر زمین دولتی نداشته ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: برای پز سیاسی نامزد انتخابات نشدم چرا که این حرف ها با مسئولیت های مختلفی که داشته ام از ما گذشته است و به دنبال سهم خواهی نیز نیستم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ متکی در نشست همیاران تهران که جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایرانی متشکل از اعضای ستادهای انتخاباتی متکی آن را برگزار کرد افزود: ممکن است عده ای تصور کنند که فلانی به میدان آمده تا مثلا در صورت باخت وزارت یا سمت دیگری از دولت پیروز بگیرد اما واقعیت این است که یک سال و نیم درباره انتخابات و شرایط موجود و آ‌ینده کشور اندیشیده ام و عزم خود را جزم کرده ام تا بتوانم بخشی از مشکلات جامعه را در مسائل داخلی و خارجی حل کنم.
وی درباره زندگی شخصی اش نیز گفت: هیچ گاه حتی یک متر زمین دولتی، یک متر آپارتمان دولتی و یک ریال کار اقتصادی شخصی نکرده ام و همسرم نیز داروساز است و خوشبختانه مشکل مالی در زندگی نداشته ایم.
متکی افزود: با وجود آنکه کار اقتصادی شخصی نکرده ام اما تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور را تولید می دانم و اولویت مهم دولت یازدهم نیز خواسته یا ناخواسته باید سرمایه گذاری برروی تولید به ویژه از طریق حمایت از بخش خصوصی باشد.
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت:‌ در موضوع روابط خارجی نیز باید سطح تعامل با کشورها را فراتر ببریم و در طراز انقلاب اسلامی با دنیا تعامل داشته باشیم.
وی افزود: بخشی از درستی روابط خارجی حرف خوب زدن یا خوب حرف زدن است چرا که گاهی برخی حرف خوب را نیز خوب نمی زنند.
متکی اضافه کرد: با تجربه ای که در دوران وزارت خارجه از کشورهای متنوع دنیا دارم با بررسی مسائل دریافتم که حل بسیاری از مشکلات فعلی کشور ما در دیگر کشورها وجود داشته که اکنون این مشکلات در درون آن کشورها حل شده است.
وی در پایان با بیان اینکه امروز هیچ راهی جز حضور آحاد ملت در انتخابات حماسی برای حل مشکلات وجود ندارد تاکید کرد: چشم دنیا در دو ماه آینده به انتخابات ماست بنابراین باید با حضوری معنادار و حماسی و اطلاع رسانی مناسب نامزدها به مردم انتخاباتی با شکوه و تاریخی را رقم زنیم.
همچنین در پایان این نشست که در مجتمع پذیرایی چهارفصل یوسف آباد برگزار شد اعلام شد 30 فروردین کنگره بزرگ جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایرانی با حضور برخی شخصیت ها سیاسی حامی متکی در استان تهران یا البرز برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان