arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

بارسا هم مثل رئال تیم حریف را 5تایی کرد/ تشویق بی حد آبیدال

بارسا در شبی که لیونل مسی را به دلیل آسیب‌دیدگی‌ در اختیار نداشت، با هت‌تریک سسک فابرگاس و دو گل سانچس توانست مهمانش مایورکا را با نتیجه‌ پنج بر صفر در هم بکوبد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، شب گذشته با برگزاری چهار مسابقه هفته‌ سی‌ام لیگا پیگیری شد. بارسلونا، رئال‌مادرید، لاکرونیا و سوسیداد برندگان شنبه شب لیگا بودند.
 غول‌های کاتالان با درخشش فابرگاس و الکسیس سانچس عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند. هر یک از این دو بازیکن کار خود را در نیمه اول با 2 گل و 2 پاس گل به پایان رساندند. فابرگاس در دقایق 20 و 37 و سانچس در دقایق 22 و 38 گلزنی کردند.

خبر مهم این مسابقه بازگشت اریک آبیدال در میان تشویق تماشاگران که همه نام وی را صدا می زدند، به ترکیب بارسا پس از 404 روز بود. این بازیکن فرانسوی به دلیل جراحی بیماری سرطانش مدت طولانی را دور از فوتبال به سر برده بود. آبیدال پیش از این 26 فوریه 2012 برابر آتلتیکو مادرید در میدان حاضر شد که آخرین مسابقه‌اش برای بارسا تا پیش از بازی برابر مایورکا به شمار می‌رود.
 آبی اناری‌ها در این مسابقه آمار جالب توجهی را به ثبت رساندند و آن هم این که در 14 مسابقه از مجموع 15 باری که بدون لیونل مسی به میدان رفته‌اند، پیروز از زمین خارج شده‌اند.
نظرات بینندگان