arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

واکنش باشگاه پرسپولیس به شکایت ژوزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور و نماینده حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت‌: تا ۳ هفته دیگر جواب محکمی به شکایت ژوزه برای فیفا ارسال می‌کنیم.

به گزارش انتخاب، مصطفی شکری در گفت‌وگو با فارس در خصوص شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس اظهار داشت:‌ در تعطیلات نوروز مانوئل ژوزه یک شکایتی از باشگاه پرسپولیس در قالب یک لایحه به فیفا ارسال کرد که ما هم اعلام کردیم دلیل تقارن این نامه با ایام نوروز در ایران جواب خود را در خصوص این ادعا خواهیم داد.

وی افزود: در نامه‌ای که از فیفا آمده اعلام شده که باشگاه پرسپولیس قبلا از ژوزه شکایت کرده و حالا او از ما شکایت کرده است. در آن مقطعی که وی به نتایج خوب نمی‌رسید و با توجه به قرارداد فی‌مابین قصد داشتیم با توافق همه چیز را درست کنیم اما ژوزه پایش را در یک کفش کرده بود و می‌گفت همه پولم را بدهید تا من بروم.

شکری ادامه داد: ما هم چیز بیشتری از او نخواستیم و فقط گفتیم باید طبق قراردادت عمل کنی که بدون اطلاع ما ایران را ترک کرد. با توجه به دوستان بین‌المللی و وکلایی که داریم ان‌شاءالله تا 3 هفته دیگر جواب محکمی همراه با مستندات برای فیفا در جواب به وی ارسال خواهیم کرد تا همه چیز مشخص شود. ما هم به جدّ پیگیر شکایاتمان از آقای ژوزه خواهیم بود تا حق باشگاه پرسپولیس پایمال نشود.

وی در خصوص پرونده وینگادا نیز گفت: طبق آخرین صحبتی که با او داشتم تا پایان آوریل یعنی 21 روز دیگر قبول کرده که با ما کنار بیاید. 130 هزار دلار برای ایشان و دستیارش ارسال کردیم که بانک مربوطه بنا بر دلایلی این پول را نگرفت به همین دلیل طبق صحبتی که با صرافی جدید داشتیم این پول به حساب ایشان مجددا ارسال شد. تا 3 هفته دیگر هم باید با وینگادا بی حساب شویم.
نظرات بینندگان