arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

رویانیان: درود بر شرف مهدوی‌کیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مهدی مهدوی‌کیا که به رغم تألمات شدید روحی که داشت و در رختکن سرخپوشان حضور یافت، تقدیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان یک ساعت پس از پایان بازی پرسپولیس و داماش با اتومبیل شخصی در حال بازگشت از رشت به تهران بود که با کاپیتان پرسپولیس تماس گرفت و از حضور غافلگیر کننده وی در رختکن پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

رویانیان در اینباره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: درود بر شرف مهدی مهدوی‌کیا که با وجود تألمات شدید روحی، بدون آنکه هیچ فردی در این شرایط درخواست یا انتظاری از وی داشته باشد، مجلس عزاداری مادرش را ترک کرده، راهی رشت شده بود و با حضور در رختکن انگیزه بازیکنان برای پیروزی را مضاعف کرد.

وی افزود: مهدوی‌کیا زمانی که بازی می‌کرد یکی از موثرترین نفرات تیم ما بود و در نیم فصل اول به داد تیم رسید و حالا که از فوتبال خداحافظی کرده است با رفتار و کردارش اتحاد و همدلی را در تیم بیشتر کرده است. بنده برحسب وظیفه با مهدوی‌کیا تماس گرفتم و از این اقدام او به عنوان مدیر عامل باشگاه تشکر کردم. او با این رفتار، عشق و تعصب خود به پرسپولیس را بار دیگر نشان داد. به روح مادری که چنین قهرمان با اخلاقی را در دامان خود پرورش و به فوتبال ایران هدیه داده است، درود می‌فرستم و می‌دانم که حضور مهدوی‌کیا در رختکن پرسپولیس در این شرایط بد روحی، چه معنا و مفهوم و چه ارزش بالایی دارد.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد؛ آقا مهدی با این حرکت خود روح مادرش را شاد کرد و من امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و مهدوی‌کیا که همه جوره امسال لطف و محبتش شامل حال ما، پرسپولیس و هواداران شده، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بنده باز هم از او تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنیم که پرسپولیس چنین بازیکنان با تعصب و با اخلاقی دارد.

نظرات بینندگان